توزیع سهمیه مرغ 13هزارو400تومانی مردم مازندران دربهمن تهران

سلمان نجفی دبیر انجمن بازاریان و اصناف شهرستان بهشهر واز تولیدکنندگان مرغ در شرق مازندران در نامه ای به احمد حسین زادگان استاندار مازندران نوشته است:گوشت مرغ به عنوان یک محصول غذایی مهم و استراتژیک نقش مهمی جیره غذایی مردم  کشورمان دارد

به گزارش راه شلمچه، دولت اخیرا مرغداران راملزم کرده که 30درصد از تولیدات اسفند را باقیمت 13هزار و 400تومان به بازار عرضه کنند اما مرغ به جای عرضه در بازار مازندران سر از میدان بهمن تهران در می آورد.


سلمان نجفی دبیر انجمن بازاریان و اصناف شهرستان بهشهر واز تولیدکنندگان مرغ در شرق مازندران در نامه ای به احمد حسین زادگان استاندار مازندران نوشته است:گوشت مرغ به عنوان یک محصول غذایی مهم و استراتژیک نقش مهمی جیره غذایی مردم  کشورمان دارد اما این روزها  تحریم های ظالمانه و کارشکنی عده ای منفعت طلب در کشور ، مردم عزیزمان در سختی و مشکلات اقتصادی فراوانی قرار دارند و سفره های معیشتی آنان کوچک و کوچکتر شده است.


با این حال تولید کنندگان صنعت مرغ مخصوصا در استان مازندران با توجه به بی مهری های فراوان از جانب دستگاه های مختلف ، به عشق مردم عزیز استان و تعهد به آنان جهت در دسترس قرار گرفتن این محصول غذایی بر سر سفره هایشان ، با همت و تلاش جهادی و بعضا با مواجه شدن ضررهای مالی فراوان در تولید این محصول ، دست از کار و تلاش در عرصه تولید نکشیدند و با تمام توان برای کمک به مردم و دولت پای کار آمدند.


در طرح اخیر که مرغداران ملزم به اختصاص دادن ۳۰ درصد از محصولات تولیدی خود به بازار با قیمت ۱۳ هزار و۴۰۰ تومان شده اند ، باوجود منصفانه نبودن قیمت تولید و عرضه آن به بازار که موجب ضررهای مالی برای تولید کنندگان می شود ، تولیدکنندگان متعهدانه و عاشقانه در میدان حاضر شدند و برای مردم این طرح را اجرا کردند.


اما این روزها شاهد هرج و مرج در عرصه توزیع این محصول مورد نیاز مردم هستیم. به گونه ای که تولیدکنندگان عزیز ، این محصول را با قیمت مصوب و برای توزیع در سطح استان مازندران به بازار عرضه می کنند، اما این محصول  به توزیع در مازندران،  در میدان بهمن تهران انجام می شود که این باعث تعجب و البته ناراحتی مردم بزرگوار و تولید کنندگان را به همراه دارد. سلمان نجفی درادامه گفت: سؤال زحمتکشان عرصه تولید مرغ در استان از شما بعنوان استاندارکه همیشه در کنار مردم و برای مردم تلاش کردید این است که سهم مردم شریف مازندران از این محصول که در این استان تولید می شود چیست؟


وی در کلام پایانی آورده است :انتظار می رود شما بعنوان نماینده عالی دولت در استان مازندران و بعنوان مسئولی مردمی و بادغدغه که برای مردم همیشه در صحنه ها حاضر می شوید ، در این عرصه هم باقدرت و نظارت عالی وارد شده و از حق مردم شریف و زحمتکش مازندران علی الخصوص شرق استان دفاع کنید تا شاهد نابسامانی و تبعیض در توزیع این محصول استراتژیک و مهم بین مردم نباشیم.


قربان نوروزی/ خبرنگار کیهان و همکار راه شلمچه در مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار