توقف خانگی استقلال و پیروزی بزرگ ملوان در خانه نساجی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب(شنبه 18 فرودین ماه 1403) با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و استقلال متوقف شد و ملوان برنده دربی بزرگ شمال بود.                             

به گزارش راه شلمچه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار همزمان از ساعت ۱۹ آغاز شد که با نتایج رقم‌خورده استقلال ۴۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما باتوجه به از دست دادن دو امتیاز، حالا پرسپولیس این شانس را دارد تا با برتری مقابل گل‌گهر در بازی فردا (یکشنبه) به یک امتیازی آبی‌پوشان برسد. مس رفسنجان هم با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

از طرف دیگر ذوب آهن با شکست مقابل شمس آذر ۲۷ امتیازی باقی ماند و خطر مس رفسنجان آماده را بیشتر از قبل حس می‌کند. شمس آذر هم با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.

ملوانی‌ها با پیروزی در داربی شمال با دو بازی بیشتر نسبت به سپاهان، با طلایی‌پوشان اصفهانی در امتیاز ۳۸ برابر شدند و در رتبه پنجم قرار گرفتند. نساجی هم در ادامه فصل بدش با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

 

در ادامه نتایج این سه دیدار را مشاهده می‌کنید:

 

استقلال ۲ - ۲ مس رفسنجان 

گل‌ها: سجاد شهباززاده در دقیقه ۲ و سعید واسعی در دقیقه ۴۶ برای مس و گوستاوو بلانکو در دقایق ۱۷ و ۵۰ برای استقلال

شرح گل‌ها: حرکت انفرادی سجاد شهباززاده مقابل روزبه چشمی با عبور از این بازیکن و ضربه‌ای زیبا به زاویه موافق همراه شد تا دروازه استقلال در همان ابتدای بازی باز شود.

گوستاوو بلانکو روی ارسال دقیق ابوالفضل جلالی با ضربه‌ای سری دیدنی دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

روی توپ‌ربایی سجاد شهباززاده، او توانست با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه استقلال شود و پاس رو به بیرون بدهد. سعید واسعی هم با کنترل سینه و در ادامه ضربه‌ای محکم دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

 

ارسال بلند و بی‌هدف آرمین سهرابیان از نزدیکی نقطه کرنر روی تعلل حامد لک به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و مقابل بلانکو قرار گرفت تا مهاجم فرصت طلب استقلال دروازه مس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. 


نساجی صفر - یک ملوان

گل‌: محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۷۷ 

شرح گل: روی ضد حمله بازیکنان ملوان، سلیمانی روی فرصت‌طلبی‌اش در داخل ۶ قدم خودش را از مدافع جدا کرد و تک ضرب دروازه نساجی را باز کرد. 

 

ذوب آهن صفر - ۲ شمس آذر

گل‌ها: حسین گودرزی در دقیقه ۴۴ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵

شرح گل‌ها: روی تیزهوشی حسین گودرزی، این بازیکن از میانه‌های میدان از خروج پارسا جعفری، دروازه‌بان ذوب آهن استفاده کرد و دورازه میزبان را باز کرد.

با وجود تلاش پارسا جعفری و مهار یک توپ خوب اما او نتوانست ضربه فخریان را به طور کامل دور کند و نهایتا دروازه ذوب آهن برای دومین بار باز شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار