فرمانده سپاه شهرستان مطرح کرد:

تولید 115 هزار عدد دستکش و توزیع 543 هزار عدد ماسک در ساری

یعقوبی با بیان اینکه هر دو روز یک بار اماکن عمومی و مذهبی توسط بسیجیان ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: 71 هزار بسته اقلام بهداشتی نیز تاکنون در شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با تاکید بر تقویت روحیه همدلی در ایام کرونایی بین اقشار جامعه گفت: در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه رزمایش بزرگ کمک مومنانه در مرکز مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش راه شلمچه،سرهنگ پاسدار ابراهیم یعقوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تولید ماسک و ضدعفونی اماکن و معابر توسط مدافعان سلامت صورت گرفته است اظهار داشت: اصحاب رسانه در مدیریت اوضاع روانی در شرایط کرونایی بسیار موثر واقع شدند و کمک کار بسیج و کادر بهداشت و درمانی بودند که تلاش متواضعانه آنان ستودنی است.


وی ناظران سلامت را از زیرشاخه‌های پدافند زیستی برشمرد و افزود: این ناظران نسبت به رصد قیمت‌ها و شناسایی تخلفات اقدام می‌کنند و مراقبان سلامت نیز در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت دارند.



یعقوبی با بیان اینکه هر دو روز یک بار اماکن عمومی و مذهبی توسط بسیجیان ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: 71 هزار بسته اقلام بهداشتی نیز تاکنون در شهرستان توزیع شده است.


فرمانده سپاه ساری از توزیع بیش از 543 هزار عدد ماسک در شهرستان خبر داد و گفت: توزیع این اقلام به صورت پایگاه محور و محله محور انجام و 115 هزار عدد دستکش یکبار مصرف نیز تولید و توزیع شده است.


وی از اختراع یک دستگاه برای تولید دستکش یکبار مصرف تولید یکی از بسیجیان منطقه خبر داد و افزود: این دستگاه در هر ساعت می‌تواند 500 دستکش تولید کند.


یعقوبی تولید هزار و 759 عدد گان، هزار و 48 ساق دست پرستاری را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: علاوه براین تاکنون نسبت به تأمین سبدهای معیشتی و غذایی برای کادر درمانی و بیماران کرونایی نیز تهیه شده است.



فرمانده سپاه ساری با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و اظهار اینکه برخی سودجویان نیز اقدام به سو استفاده و احتکار اقلام کرده بودند، افزود: در حال حاضر وضعیت کشور و منطقه در تأمین اقلام بهداشتی و مایحتاج خوب است.


وی از تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت در خط مقدم این پدافند زیستی قرار دارند و نخستین کارگاه تولید ماسک روزهای اول اسفند در شهرستان راه اندازی شد. در اسفند قرارگاه پدافند زیستی ناحیه‌ای سپاه در شهرستان تشکیل و این قرارگاه در پنج زمینه شامل سفیران سلامت، مدافعان سلامت و خدمات رسانی به مردم و کادر درمانی فعال شده است.


تصاویر اختصاصی از ابراهیم فلاح عکاس ویژه خبری راه  شلمچه در مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار