تکمیل بانک اطلاعاتی یکپارچه ایثارگران قوه قضاییه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و آزادگان سرافراز دستگاه قضایی با بیان اینکه در قبال خون پاک شهدا مسئول هستیم، گفت: بانک اطلاعاتی یکپارچه ایثارگران قوه قضائیه در حال تکمیل است.

به گزارش راه شلمچه،  محمدباقر الفت ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و گرامیداشت سالروز آزادی اسرا سرافراز، عنوان کرد: 26 مرداد ماه سالروز مراجعت آزادگان به کشور ایران اسلامی است که بعد از گذشت چندین سال امر جهاد مقدس با بدنه استکبار جهانی از بند اسارت سرافرازانه آزاد شدند و تعداد قابل توجهی از آنان به مقام والای شهادت نائل آمدند.


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه با اشاره به جمعیت آزادگان در قوه قضاییه اعلام کرد: مجموع آزادگان شاغل و بازنشسته دستگاه قضایی 214 نفر است و 27 نفر از فرزندان آزادگان نیز در قوه قضاییه مشغول ارائه خدمات قضایی و اداری به مردم هستند.

این مقام عالی قضایی اذعان داشت: به استناد ماده 13 قانون حمایت از آزادگان، مطالبات این عزیزان باید پرداخت شود و بر اساس احکام صادر شده در انتظار تحقق و اجرای تخصیص منابع و اجرای تعهدات مالی نسبت به این موضوع هستیم.

معاون رییس قوه قضاییه همچنین گفت: تکمیل بانک اطلاعاتی یکپارچه ایثارگران قوه قضاییه در سراسر کشور در دستور کار است‌.

وی افزود: در بحث انتصابات، ارتقاء و جذب و استخدام نیروهای ایثارگر کانال های ارتباطی برای برقراری تعامل سازنده و متمرکز باز است و آمادگی لازم برای ارائه خدمات میسر می باشد تا با همکاری جامعه ایثارگر و مبتنی بر فرهنگ اصیل انقلابی بدنه قوه قضاییه به ارائه خدمات بپردازد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه‌ قضاییه با بیان اینکه در قبال خون پاک شهدا مسئول هستیم، بیان داشت: نوع نگاه در قوه قضاییه رو به بهبود است و بر آن هستیم تا به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار