ثابتی: اگر ادامه دهید اسم می‌آورم و برای مردم شفاف می‌نویسم!

رهبر انقلاب بارها بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌های دولتی تاکید کرده‌اند. اما حالا و پس از پایان انتخابات مجلس و مشخص شدن نمایندگان مردم، امیرحسین ثابتی از سیل درخواست‌ها و تماس‌ها برای دخالت در عزل و نصب‌ها گفت.

به گزارش راه شلمچه به نقل از رجانیوز، رهبر انقلاب بارها بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌های دولتی تاکید کرده‌اند. اما حالا و پس از پایان انتخابات مجلس و مشخص شدن نمایندگان مردم، امیرحسین ثابتی از سیل درخواست‌ها و تماس‌ها برای دخالت در عزل و نصب‌ها گفت. 

وی در این باره نوشت: کمتر از دو هفته از اعلام نتیجه انتخابات گذشته است و نمایندگان منتخب، حدود سه ماه دیگر کارشان را شروع می‌کنند اما در همین مدت تماسها و پیامهای مختلفی داشتم که فصل مشترک شان یک موضوع بوده: «دخالت در عزل و نصب‌های دولتی»

 

این مدل درخواستها به قدری زیاد بوده است که در همین چند روز چند بار یاد هشدار رهبر انقلاب به نمایندگان همین مجلس افتادم که گفتند: «آقای قالیباف به من گفتند که شما در یکی از این سالها راجع به اینکه نمایندگان در مورد انتصابها و امثال اینها دخالت کنند یک چیزی گفتید که بعضی از همکاران ما (نمایندگان) ناراحت شدند. بنده ناراحتی شما را که اصلاً نمیخواهم و نمی‌پسندم امّا شما را هم خیلی دوست دارم، مصلحت شما را میخواهم؛ واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات! ... شما فرض کنید وقتی که راجع به فلان مدیرکل، راجع به فلان فرماندار و حتّی راجع به استاندار، و مانند اینها مثلاً به آن وزیر مربوطه پیشنهاد میکنید یا احیاناً مثلاً خدای‌نکرده فشار وارد میکنید، این موجب میشود که اگر چنانچه آن مأمور بد عمل کرد، آدم نداند یقه‌ی چه کسی را باید گرفت؛ نه مردم بدانند، نه دستگاه قضائی بداند که یقه‌ی آن وزیر را باید گرفت که چرا این را گذاشتی یا یقه‌ی این نماینده را باید گرفت که چرا فشار آورده؛ چرا این کار را بکنید؟» (۴ خرداد ۱۴۰۱ در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم)

 

لذا خطاب به همه عزیزانی که هنوز روحیه بنده را نشناخته‌اند و برای دخالت در این مدل کارها پیام می‌دهند عرض می‌کنم که بنای من دخالت نکردن در این امور است و اگر این مدل درخواستها ادامه دار باشد، در همین فضای مجازی اسم می‌آورم و مسایلی را که فکر نمی‌کنید، برای مردم شفاف می‌نویسم. والسلام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار