دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه کارشناس مسائل شهری:

جایگاه ساری در جذب اعتبارات ملی مغفول مانده است

دکتر علوی از پروژه نیمه تمام مجتمع چند منظور تالار وحدت به عنوان مصداقی دیگر از دیدگاه خود یاد کرد و اذعان داشت: این پروژه بالغ بر 10 سال است که نیمه تمام باقی مانده و ظرفیت شاخصی که می توانست در بسیاری از ابعاد اجتماعی و فرهنگی برای شهروندان ساروی، دستاورد داشته باشد، رها شده است.

به گزارش راه شلمچه، دکتر سید جمال علوی سنگ چشمه کارشناس مسائل شهری در جمع تعدادی از صاحب نظران امور اجتماعی شهر ساری گفت: ساری به عنوان مرکز یکی از استان های استراتژیکی کشور در محور استفاده از منابع ملی در پروژه های مختلف خدماتی و عمرانی این شهر، مظلوم واقع شده است.


وی با بیان اینکه جایگاه ساری در جذب اعتبارات ملی مغفول مانده است، افزود: با نگاهی به طرح های بزرگ مدیریت شهری همچون فاز دوم بوستان ملل و پروژه پل تا پل، پرواضح مشخص است که این طرح تعریف ملی دارند و شهرداری ساری باید از اعتبارات دولتی برای اتمام آن استفاده نماید.


علوی از پروژه نیمه تمام مجتمع چند منظور تالار وحدت به عنوان مصداقی دیگر از دیدگاه خود یاد کرد و اذعان داشت: این پروژه بالغ بر 10 سال است که نیمه تمام باقی مانده و ظرفیت شاخصی که می توانست در بسیاری از ابعاد اجتماعی و فرهنگی برای شهروندان ساروی، دستاورد داشته باشد، رها شده است.


این کارشناس مسائل شهری یادآور شد: انتقال میدان میوه و تره بار ساری نیز از دیگر طرح های سالیان اخیر مدیریت شهری بوده که در پس بروکراسی های دست و پاگیر اداری، بلاتکلیف باقی ماند و این پروژه نیز می تواند با تخصیص منابع ملی مناسب، تحت پیگیری اجرایی شهرداری ساری و دیگر ارگان های ذیربط قرار بگیرد.


دکتر علوی خاطر نشان کرد: بنده معتقدم نمایندگان مجلس، مدیران استانی در سطوح مختلف و سرمایه گذاران تعامل گر می توانند با ظرفیت های حقوقی و اقتصادی خود، بسیاری از طرح های مذکور را به نتیجه لازم برسانند و این رویکرد مستلزم هم افزایی همگان برای رسیدن به هدف واحد است و قطعاً حق شهروندان ساروی، دریافت خدمات شاخصی است که می تواند در آینده با درایت همگان و توانمند سازی شهرداری ساری محقّق شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار