جش و پایکوبی سگ‌ها و کفتارها یعنی...

عبارتی که برای این سطرهای خود انتخاب کرده‌ام، گفته یک سیاستمدار عراقی است که به بهترین شکل ممکن اوضاع سیاسی عراق و منطقه را پس از جنایت تروریستی امریکا در این کشور و به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس توصیف کرده است.

به گزارش راه شلمچه، پس از گذشت ساعاتی از وقوع جنایت و انتشار خبر شهادت دو سردار بزرگ، برخی از داعشی ها و صدامی ها و مزدوران سفارت امریکا در عراق به رقص و شادی پرداختند؛ آنها تلاش کردند تا مزدورانی را که تعداد آنها از چند ده نفر تجاوز نمی کند، بکار گیرند تا در تاریکی شب اقدام زشت امریکایی ها و نقض حاکمیت عراق و قتل قهرمانان آن را جشن بگیرند. مایک پامپئو به ویدئوی شادی این افراد استناد کرد و این ویدئو را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد تا به افکار عمومی بگوید که عراق از این جنایت هولناک خرسند است؛ این در حالی است که از مشارکت عظیم مردم عراق در تشییع پیکر دو سردار شهید در بغداد و کاظمیه و کربلای معلا و نجف اشرف چشم پوشی کرد.

شبکه های مزدور و تابع عناصر بعثی مانند 'الشرقیه' و 'الدجله' دیگر رسانه هایی که به فتنه انگیزی می پردازند، نیز ابراز شادی کردند و تمام شعارهای ملی گرایانه و استقلال طلبانه خود را به فراموشی سپردند؛ آنها دم از استقلال و حاکمیت عراق می زدند؛ اما حتی چشمانشان را از اشغالگر امریکایی بستند که سرورشان(صدام) را خوار و ذلیل کرد و او را از حفره ای که در آن پنهان شده بود، بیرون کشید.

لبخند و شادی همچنین در ماهواره های تابع اعراب مزدور و مرتجع منطقه نیز موج می زد؛ آنها این جنایت را جشن گرفتند و آن را یکی از پیروزی های بزرگ قلمداد کردند. آنها به گونه ای به این جنایت پرداختند واخبار آن را پوشش دادند که بیانگر کینه شدید آنها نسبت به عراق و ملت عراق و روابط میان عراق و ایران است.

زمانی که شادی آنها را دیدم، پی بردم که یک 'شیر' شهید شده است.


منیع؛ العالم

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار