جلسه مجمع خیرین کشور برگزار شد

 دویست و هفتاد و پنجمین جلسه هیئت مدیره «مجمع خیرین کشور» صبح روز چهارشنبه(10 خرداد ۱۴۰۲ ) در دفتر مرکزی این مجمع برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه: در ابتدای جلسه مسائل مرتبط با دوازدهمین نشست مجمع خیرین کشور که مورخ سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ در هتل فردوسی تهران برگزار شده بود مورد بحث و تبادل نظر و ارزیابی قرار گرفت.  همچنین از زحمات حاج محمدرضا کارگری و علینقی تنعمی که برگزار کننده و تامین کننده اعتبار هزینه ای این نشست بودند قدردانی و تشکر به عمل آمد.

 گزارش اجرای طرح نذر تخصص در حوزه علمیه خواهران توسط خانم ها دکتر ریاضی و صابری ارائه شد. در این مرحله علاوه بر ویزیت خواهران دانشجوی این مجتمع علوم دینی توسط تیم تخصصی پزشکی بیمارستان مهدیه‌ی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با مدیریت سرکار خانم دکتر ریاضی، مشاوره های درمانی و خانوادگی و نیز ارائه بسته های معیشتی و نیز معرفی به مراکز اشتغال و آموزش فنی حرفه ای نیز در دستور کار قرار گرفت.


 رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و دکتر زهرا حسینی تبار مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین سید ابراهیم میرخانی مدیر مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام خمینی میهمانان این جلسه مجمع بودند که با ارائه گزارشی از اقدامات خیرین در بیمارستان های این دانشگاه  خواستار همکاری مجمع در تامین اعتبارات مورد نیاز دانشگاه به ویژه در امر توسعه بخش های سرطان، همراه سرا و خوابگاه دانشجویی دخترانه شدند.


 مقرر گردید نیازهای دانشگاه مکتوب به مجمع اعلام شود تا از طریق مجلس، دولت و دیگر نهادهای ذیربط درخواست های ایشان پیگیری شود.
 همچنین شناسایی موقوفات دانشگاه علوم پزشکی تهران و بهره برداری از آنها در رفع نیازهای دانشگاه از دیگر مواردی بود که مجمع خیرین کشور در انجام آن با دانشگاه همکاری خواهد نمود.


 همچنین بنابر تصمیم هیئت مدیره پیرو تکلیف وزارت کشور مقرر گردید نمایندگان شعب مجمع در ۱۴ استان به وزارت کشور معرفی تا نسبت به ابلاغ آنها توسط استانداری های ذیربط اقدام شود.


در ادامه به سبب نظر مشترک اعضای هیئت مدیره از لزوم آگاهی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی تهران وقت سایر  دستورات جلسه هیئت مدیره از جمله ارائه گزارش حضور یک ماهه‌ی خیرین خارج از کشور از سوی دکتر اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، به جلسه‌ی  هفته‌ی بعد موکول شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار