حاشیه‌های امروز ورزشگاه آزادی تهران دربی؛ سیگار بدهید هدیه بگیرید/ عکس

تماشاگران تیم‌های استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه زیر آفتاب روی سکوها نشسته‌اند اما دست از کری‌خوانی برنداشته‌اند.

به گزارش راه شلمچه، در شرایطی که دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود حدود 7 هزار نفر از تماشاگران روی سکوهای استادیوم آزادی مستقر شده اند. بیشتر تماشاگران که خیالشان از بابت جایگاهشان روی سکوها راحت شده در محوطه چمن بیرون از مجموعه در حال استراحت هستند تا از آفتاب روی سکوها در امان باشند.


  

*مسئولان ورزشگاه آزادی دور محوطه ای را که عماد 6 ساله در دیدار گذشته پرسپولیس جان خود را از دست داد با داربست فلزی بسته اند تا تماشاگران در این محوطه حضور پیدا نکنند.

  

* در مقابل در اصلی استادیوم هرج و مرج زیادی به وجود آمده و تماشاگرانی که به خاطر نداشتن کارت ملی و بلیت به بیرون هدایت شده اند در این محل به دنبال راهی برای ورود دوباره به ورزشگاه هستند.

  

* در شرایطی که خبرنگاران از صبح امروز در استادیوم برای پوشش این دیدار حضور دارند اما سرویس اینترنت ورزشگاه آزادی فعال نیست و خبرنگاران هنوز موفق به دریافت رمز اینترنت مجموعه آزادی نشده اند.

  

* مقابل درب ورودی جایگاه خبرنگاران محلی تهیه شده که اقدامات فرهنگی در آنجا صورت می گیرد. روی یک بنر نوشته شده اگر سیگار را تحویل بدهید هدیه فرهنگی می گیرید.

  


  

*کری خوانی تماشاگران دو تیم از ساعت ها قبل آغاز شده و طرفداران هر دو تیم اقدام به تشویق یم های محبوب خود می کنند. این در حالی است که هر زمان استقلالی ها تیم خود را تشویق می کنند پرسپولیسی ها با بوق های اعتراضی واکنش نشان می دهند و طرفداران استقلال هم به هنگام تشویق پرسپولیسی ها این کار را انجام می دهند. البته این شعارها و کری خوانی ها به فحاشی هم کشیده شد.

  

* مثل بازی های گذشته بین تماشاگران دوتیم فاصله ایجاد شده تا از درگیری احتمالی جلوگیری شود.


منبع؛ فارس

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار