حال ورزش بابل چگونه است؟

یک خانم ریاست ورزش شهرستان بابل را با وجود تغییر دولت و مجلس همچنان بر عهده دارد که گویی بابل در مدیریت ورزش قحط‌الرجال است.

به گزارش راه شلمچه از بابل، نیمه مهرماه 1398 یعنی در دولت تدبیر و امید «لیلا عرب فیروزجایی» رئیس ورزش شهرستان بابل شد و وی به دلیل اختلافات دو نماینده وقت این شهرستان، اداره کل ورزش استان مازندران با افتخار اینکه برای نخستین بار ریاست اداره ورزش یک شهرستان را به نام یک خانم سپرده است، به همین سادگی خانم عرب فیروزجایی بر صندلی ریاست ورزش بابل نشست و به همین سادگی در دو دولت و دو مجلس کماکان بر صندلی این ریاست تکیه دارد. 

 بر اساس اظهارات کارشناسان و مربیان ورزش شهرستان بابل، جایگاه ورزش این شهرستان فراتر مدیر فعلی است که ماندگاری این خانم در این جایگاه جای بحث زیادی دارد و مهمترین علت اعتراض به این انتصاب عدم رزومه مدیریتی بوده چراکه در این سه سال و نیم تغییراتی مؤثر در جهت بهبود سطح کیفی ورزش بابل مشاهده نشده است.

با وجود گذشت این چندسال از سکانداری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل توسط عرب فیروجایی، علی رغم مخالفت و اعتراض اکثریت ورزشکاران، مربیان و دلسوزان ورزش، ایشان همچنان بر مسند ریاست این اداره باقیست. 

  مخالفت‌هایی که در محافل ورزشی نسبت به عدم نظارت بر اماکن ورزشی، کمبود تجهیزات و فضاهای ورزشی، کیفیت نامناسب ورزشگاه‌ها و ... اعلام شده است، اما هنوز تغییری حاصل نشده و هر روز شاهد نارضایتی‌های زیادی دیده می‌شود. از طرفی هم بارها یکی از باشگاه‌های صاحب نام کشتی در بابل و تعدادی از ورزشکاران در سطح جهانی اعتراض خود را بصورت علنی بیان کردند.

شهرستان بابل همواره در المپیک و میادین جهانی و آسیایی ورزشکاران ثابتی داشته و با رویکرد ضعیف مدیریت ورزش این شهرستان هر ساله حضور ورزشکاران در میادین بین‌المللی کمتر و از آن طرف امکانات ورزشی هم به دلیل عدم ارتباط متولی ورزش در سطوح های بالاتر نسبت به دیگر شهرهای استان بی بهره مانده است.

انتظار می‌رود با گذشت بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم و حدود سه سال از عمر مجلس یازدهم و همچنین تغییر سه مدیرکل ورزش استان مازندران، حضور یک خانمی که در حوزه مدیریت ورزش دستاوردی قابل توجه نداشته باشد فکری به حال ورزش این شهرستان بزرگ اندیشید.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار