فتحی؛

حجاب مصونیت است نه محدودیت ...

حجاب وصیت پرستوهای مهاجر وطن به ما جاماندگان کاروان عشق و دلدادگی است. امروز در سطح اجتماع کنونی صحنه های تند و زننده ای را از ابتدای روز نظاره می کنیم تا روزمان به شب سیاه تسلیم گردد.

راه شلمچه- امیر فتحی؛ حجاب چیست ؟  محجبه کیست ؟  آثار حجاب چیست؟
اینک در ابتدای بحث با عنایت به 3 سوال فوق باید بحث را چنین آغاز کرد که ماهیت حجاب چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که حجاب در گام نخستین میراث یگانه مادر هستی حضرت صدیقه طاهره(س) است. 

حجاب وصیت پرستوهای مهاجر وطن به ما جاماندگان کاروان عشق و دلدادگی است. امروز در سطح اجتماع کنونی صحنه های تند و زننده ای را از ابتدای روز نظاره می کنیم تا روزمان به شب سیاه تسلیم گردد. صحنه هایی که مملوء از درد و آه و ناله است و گاهی چشمانمان را اشک آلود می کند و پیش خودمان می گوییم مگر می شود کشوری که به خون لاله های سرخ مزین است به چنین روزگاری مبدل گردد که نوامیس این مرز وبوم مورد عرضه نگاه های آلوده واقع گردند؟

آری می شود، زمانی که در خواب غفلت به سر ببریم و با خیالی آسوده سر بر بالین بنهیم این گونه موجودیت این آب و خاک به یغما می رود.

 زمانی که مسئولین نالایق در جایگاه های نظام حکومتی قرار گیرند و برای بقای خویش در برابر دشمنان قسم خورده این انقلاب کرنش کنند اینگونه می گردد که دختر این سرزمین که نماد پاکی و عفت و مصداق هزاران واژه ای چنین است در برابر تبلیغات مسموم دشمن سر تعظیم فرود آورد و عصمت خویش را به قیمتی ارزان بفروشد. 

امروز سیاست ضد دین و بی بندباری با ارزش های اصیل اسلامی و انسانی یکی شده است وسایه منحوس خویش را بر آن افکنده و لوح سفید و زرین این مفاهیم را روبه سیاهی و تاریک کشانده است. اگر ندای هل من ناصر ینصرنی درس عاشورا (امر به معروف و نهی از منکر یگانه واجب فراموش شده) دینمان را که حسین بن علی در مقابل آن علی اصغر شش ماهه اش را تقدیم کرد استماع نکنیم دیگر کمر خمیده، راست قامت نخواهد شد.

 اما حجاب چیست؟ 
حجاب پوششی است که زن مسلمان را در مقابل نگاه های متلاطم و امواج سهمگین شهوت محفوظ می دارد و این حفاظت جز با میراث فاطمی امکان پذیر نمی باشد. امروز تبلیغات دشمن در لباس برهنگی است لباسی که به تن هست اما نیست. 

لباسی که آبستن سیاست کثیف استعمار است. لباسی که سردمدار ربایش زن از محفل شیرین خانواده است. به گفته رهبری عزیز انقلاب این توطئه ای عظیم و نقشه ای است که طراحی شده از سوی سرویس های جاسوسی دشمنان قسم خورده انقلاب است که تیر مستقیم را بر روی تک الماس این آب و خاک روانه می کند.

 امروز مفاهیم اصیل آزادی و عزت و سربلندی دستخوش تغییرات شده است تغییراتی که نقشه هجوم آن توسط استکبار جهانی و روباه پیر و .... ترسیم شده است. 

محجبه کیست؟ 
امروز محجبه کسی است که در مقابل هجمه سنگین تبلیغات ضد دینی دشمن رزمنده خط مقدم این جبهه است و با تمام قوا با پوشش و با لسان و با قلم خویش به نزاع این هجمه می رود گاهی هم مورد اصابت گلوله دشنام و ضرب و جرح واقع می گردد و اما فواید کلان حجاب به شرح ذیل است؛

 1- حفظ ارزش و حریم خانواده
2- جلوگیری از فساد و روابط ناسالم جنسی
3- تبدیل زن به موجودی ارزشمند و پویا 

 زنان و مردان در جامعه ی اسلامی با؛
1-حفظ تقوی و صیانت از گوهر کرامت  
2- خویشتن داری و خودسازی حاصل از اجرای دستورات دینی
3- کنترل فکر اندیشه از مظاهر گناه و بی عفتی
4- کنترل نگاه از پلیدی و عبور نکردن چشم از مرزهای مجاز
 5- حفظ حریم و حجاب در روابط اجتماعی و پرهیز از اختلاط غیر ضروری
6- احیای شعائر اسلامی و تن دادن به دستورات اجتماعی دین
7- پرهیز از شهوت رانی و ارتکاب رفتارهای مهیج جنسی در ملاعام
8-  اجتناب از روابط اجتماعی مبتنی بر جنسیت  محیطی سالمی را فراهم می آورند و دراین محیط سالم نسل آینده تربیت و به سوی فردایی زیبا و روشن طی الطریق می کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار