لیگ قهرمانان آسیا؛

حذف رسمی «شهرخودرو» و راه دشوار صعود «استقلال» +برنامه بازی‌ها

شهرخودرو با قبول شکست دوباره مقابل الاهلی امارات از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش راه شلمچه، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال شهر خودرو ایران و ‌الاهلی امارات در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه به مصاف هم رفتند که با شکست یک بر صفر شهر خودرو همراه بود. 


شهرخودرو با قبول شکست چهارم در چهارمین هفته از بازی های این فصل از لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خداحافظی زودهنگامی با این مسابقات داشت تا مهدی رحمتی سرمربی جدید این تیم راه خود را برای موفقیت این تیم در لیگ برتر ایران دنبال کند.

کار صعود استقلال سخت شد

در تک دیدار گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الشرطه عراق و الاهلی عربستان در چهارمین هفته مسابقات مرحله گروهی به مصاف همدیگر رفتند که سبزپوشان عراقی در یک بازی نفسگیر و جذاب توانستند پیروز از میدان خارج شوند؛ نکته جالب در جریان برتری دو بر یک الشرطه، گلزنی سعد ناطق بازیکن عراقی این تیم بود که قرار بود سه فصل قبل به پرسپولیس بیاید و سرانجام حضور وی در ایران منتفی شد.

نتیجه به دست آمده در این مسابقه، کار استقلال ایران را هم برای صعود از این گروه دشوار کرد؛ آن‌ها که دو دیدار متوالی خود با الوحده امارات را به دلیل انصراف این تیم از مسابقات انجام ندادند و در دوحه در حال آماده سازی خود هستند، حالا باید در شرایطی به مصاف رقبای خود بروند که محکوم به کسب حداقل یک پیروزی هستند.

برنامه استقلال در ادامه مسابقات گروهی:
استقلال - الشرطه (یکشنبه 30 شهریور ساعت 22:30)
استقلال - الاهلی (چهارشنبه 2 مهر ساعت 18:30) 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار