امیری سوادکوهی خطاب به مداح هتاک:

حرکات جلف در شأن مجالس اهل بیت علیهم‌السلام نیست

آنانی که به نام عترت، وهن مذهب را رقم می زنند و با حرکاتی جلف و دون شأن، ابتذال و حرمت دری را به محفل عترت تحمیل می کنند. والله قسم این ننگ پاک شدنی نیست.

به گزارش راه شلمچه، در پی هتاکی یکی از مداحان تهران به مجلس جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ورزشگاه شهید حیدریان شهر مقدس قم و دعوت نمودن از بانوان به حرکات جلف و شادی های مضحک و مفرط و دور از شأن اهل بیت علیهم السلام، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه، در یادداشتی از سکوت و انفعال خواص و برخی بیوت علما از حضور چنین مداحان ناپخته در جلسات رسمی شهر علم و فقاهت قم انتقاد کرد و چنین قداست شکنی را لکه ی ننگی پاک نشدنی دانست. 

متن این یادداشت بدین شرح می باشد.
‏سکوت خواص و انفعال بیوت برخی مراجع نسبت به حضور برخی مداح نماهای ناپخته و تریبون بدستان بیسواد در قم بسیار تلخ و ناگوار است. آنانی که به نام عترت، وهن مذهب را رقم می زنند و با حرکاتی جلف و دون شأن، ابتذال و حرمت دری را به محفل عترت تحمیل می کنند. والله قسم این ننگ پاک شدنی نیست.


وی تاکید کرد: رضایت خدا و اهل بیت علیهم السلام در حفظ حرمت و جایگاه منیع مجالس آن ها است. با جلف بازی و دلقک مآبی نمی توان فرزندان شیعه را در محبت و مودت اهل بیت علیهم السلام ثابت قدم نمود. با آتش بازی نکنید و نوجوانان را در جهل مقدس خود غرق و مأنوس شان نکرده و روی خود را بیش از این در محضر امام زمان سیاه نکنید.


شایان ذکر است که این مراسم بطور زنده و مستقیم از شبکه سه ی سیما پخش می شد!.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار