حسرت بزرگ بر دل کاروان ورزش ایران ماند

روز سیزدهم از سی و دومین دوره بازیهای المپیک در شرایطی با رقابت های کشتی آغاز شد که کاروان ورزش ایران با مدال نقره حسن یزدانی تعداد مدال های خود را به پنج رساند. 

به گزارش راه شلمچه، روز سیزدهم سی و دومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که مدعیان اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد به میدان رفتند و در دور اول صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

در مبارزات مهم امروز جدال بزرگ و تماشایی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی برای کسب مدال طلای المپیک جذابترین بخش خواهد بود و کاروان ورزش ایران در انتظار کسب سومین مدال طلا در این دوره از بازیهاست.

۱۶:۰۸ : شکست یزدانی و افسوس بزرگ

حسن یزدانی امروز در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو به مصاف حریف دیرینه و اصلی خود، دیوید تیلور از آمریکا رفت که ۴ بر ۳ شکست خورد و به نقره رسید. یزدانی در حالی که از حریف پیش بود در ۱۸ ثانیه مانده به پایان مبارزه اسیر حمله حریف شد و دو امتیاز از دست داد و بازنده این میدان بزرگ شد.

یزدانی روز گذشته جاورایل شاپیف از ازبکستان را با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد و در دور بعد استفان ریچموت از سوئیس را با نتیجه ۱۲ بر یک از پیش رو برداشت. وی در نیمه نهایی نیز آرتور نایفون اف از روسیه را با نتیجه ۷ بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

۱۵:۱۹ : رضا اطری به مدال برنز نرسید

رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران امروز در دیدار رده بندی بازی‌های المپیک توکیو به مصاف توماس گیلمان از آمریکا رفت. اطری در این دیدار با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

رضا اطری روز گذشته در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سلیمان آتلی از ترکیه گذشت و در در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ بخبایار اردنبات از مغولستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

۱۴:۱۴ : زارع به رده بندی رفت

امیر حسین زارع نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان امروز در دیدار نیمه نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از گرجستان رفت. زارع در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رسید.

آزادکار کشورمان صبح امروز در دور اول الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد و در دور دوم اگزون شالا از کوزوو را با نتیجه ۱۳ بر ۲ از پیش رو برداشت.

۱۳:۵۵ : دختر کاراته کا ایران حذف شد

در ادامه مبارزات کاراته وزن ۵۵- کیلوگرم در بازی‌های المپیک، سارا بهمنیار درسومین مبارزه خود به مصاف «ایوت گورانوا» از بلغارستان رفت و با شکست ۵ بر ۲ در این دیدار از صعود به مرحله بعد بازماند.

بهمنیار در مبارزه نخست خود برابر «سارا اوزچلیک» نفر یک رنکینگ جهانی و دارنده طلا، نقره و برنز جهان از ترکیه یک مبارزه دیدنی و برتر را به نمایش گذاشت و در پایان ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در مبارزه دوم ۵ بر یک نتیجه را به «ون تزویان» واگذار کرد.

«رضا اطری» از رسیدن به مدال برنز بازماند/ در انتظار طلای حسن یزدانی

۱۳:۳۰ : شکست بهمنیار در دومین مبارزه

در ادامه رقابتهای کاراته در بازی‌های المپیک، سارا بهمنیار در وزن ۵۵- کیلوگرم در دومین مبارزه خود به مصاف «ون تزو یان» نفر دوم رنکینگ جهانی از چین تایپه رفت و ۵ بر یک بازنده شد.

بهمنیار در مبارزه نخست خود برابر «سارا اوزچلیک» نفر یک رنکینگ جهانی و دارنده طلا، نقره و برنز جهان از ترکیه یک مبارزه دیدنی و برتر را به نمایش گذاشت و در پایان ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در مبارزه سوم باید به دیدار «ایوت گورانوا» از بلغارستان برود. این بلغاری در دو مبارزه خود حریف چین تایپه ای و ترکیه‌ای را شکست داده بود.

۱۲:۵۲: شروع عالی دختر کاراته کا با شکست قهرمانی جهان

رقابتهای کاراته که نخستین حضور خود را در بازی‌های المپیک تجربه می‌کند از صبح امروز با حضور ۸۲ کاراته کا از ۳۶ کشور در سالن «نیپون بودکان» شهر توکیو آغاز شد.

در رقابتهای وزن ۵۵- کیلوگرم سارا بهمنیار در مبارزه نخست خود برابر «سارا اوزچلیک» نفر یک رنکینگ جهانی و دارنده طلا، نقره و برنز جهان از ترکیه یک مبارزه دیدنی و برتر را به نمایش گذاشت و در پایان ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت.

بهمنیار در گروه یک مبارزه می‌کند و دور دوم باید با «ون تزو یان» نفر دوم رنکینگ جهانی از چین تایپه مبارزه کند. وی در آخرین مبارزه مرحله گروهی خود به دیدار «ایوت گورانوا» از بلغارستان که از طریق مسابقات گزینشی پاریس موفق به کسب سهمیه المپیک شده خواهد رفت. نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید دو مبارزه دیگر خواهد داشت.

«رضا اطری» از رسیدن به مدال برنز بازماند/ در انتظار طلای حسن یزدانی

۰۸:۱۳ : زارع راهی نیمه نهایی شد

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور دوم به مصاف اگزون شالا از کوزوو رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد و به نیمه نهایی رفت.

زارع در دور اول به مصاف الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به برتری دست یافت.

۷:۲۹: امیرحسین زارع نخستین پیروزی را ثبت کرد

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو به پیروزی رسید.

بر این اساس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول به مصاف الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت و با نتیجه ۷ بر صفر به برتری دست یافت. زارع در دور بعد به مصاف اگزون شالا از کوزوو می‌رود.

«رضا اطری» از رسیدن به مدال برنز بازماند/ در انتظار طلای حسن یزدانی

۷.۳۴: حسین‌خانی مغلوب حریف امریکایی شد

ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در بازی‌های المپیک توکیو مغلوب حریف نامدار امریکایی خود شد.

بر این اساس در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کایل داک قهرمان جهان از آمریکا رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.

۶.۵۱: پاداش پای سکوی گرایی، داوودی و ساروی پرداخت شد

کمیته ملی المپیک پاداش پای سکوی گرایی، داوودی و ساروی را پرداخت کرد.

به گزارش مهر، پاداش یورویی پای سکوی کمیته ملی المپیک بعنوان پاداش مدال آوران المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیمه شب گذشته و در دهکده بازی‌ها طی مراسمی با حضور دکتر صالحی امیری به گرایی، داوودی و ساروی اهدا شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار