حسن یزدانی ضربه فنی شد

در حساس‌ترین مسابقه برای ایرانی‌ها حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف دیوید تیلور از آمریکا رفت که با ضربه فنی شکست خورد.

به گزارش راه شلمچه، این کشتی که در شهر بلگراد صربستان برگزار شد، در سه دقیقه نخست و در حالی که تیلور برای دوخم اقدام کرد یزدانی با کنده کشی حریف را به پل زد و داوران ۴ امتیاز به یزدانی دادند اما روی اعتراض آمریکایی ها داوران رای را برگرداندند و ۴ امتیاز به تیلور و ۲ امتیاز به یزدانی دادند تا سه دقیقه نخست در اعتراض تماشاگران ۵ بر ۳ به سود تیلور تمام شود.

 

یک دقیقه و ۱۳ ثانیه به پایان مسابقه تیلور به مچ پای یزدانی رسید و او را خاک کرد تا نتیجه ۷ بر ۳ به نفع تیلور شود. در دقایق پایانی نیز تیلور موفق شد روی زیرگیری یزدانی را به منطقه خطر ببرد و در نهایت شانه‌های یزدانی را به تشک چسباند و با ضربه فنی پیروز شد.

 

این پنجمین شکست یزدانی از تیلور در شش رویارویی آنها بود و کشتی‌گیر آمریکایی که لقب جادوگر به او داده‌اند باز هم موفق شد پیروزی بزرگترین مبارزه کشتی جهان شود. 

 

پیش از این نیز امیر محمد یزدانی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم ۸ بر ۵ مغلوب زین رترفورد از آمریکا شد و به مدال نقره جهان قناعت کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار