اظهار نظرها در باره باخت سنگین حسن یزدانی مقابل تیلور

نبرد حساس کشتی جهان میان دو حریف نامدار و پر افتخار با پیروزی ستاره کشتی آمریکا به پایان رسید. دیوید تیلور که مثل یک گاو خشمگین روی تشک حاضر شده و غیر قابل نفوذ و شکست به نظر می‌رسید.

به گزارش راه شلمچه، دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب در صربستان برگزار شد که طی آن حسن یزدانی به مصاف دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت. یزدانی در این مصاف با شکست سنگین ۷ بر یک به مدال نقره جهان رسید.

 

مبارزه این دو کشتی گیر که میلیون ها بیننده داشت با حملات ثانیه های ابتدایی همراه بود اما در ادامه تیلور با برنامه و سرعتی عمل کرد که در سه حمله حریف ایرانی خود را به خاک برد و با یک خارج کردن پا از تشک یک امتیاز دیگر گرفت تا با اقتدار برابر حسن یزدانی به پیروزی برسد.

 

این پنجمین جدال این دو کشتی گیر بود که چهار مبارزه را تیلور با پیروزی به پایان برده بود و حسن یزدانی فقط در مسابقات جهانی اسلو موفق شد این کشتی گیر را شکست دهد. 

 

یزدانی در شرایطی دیدار فینال را ۷ بر یک واگذار کرد که در سالهای اخیر به هیچ کشتی گیر این تعداد امتیاز نداده بود و فاصله اش ۶ امتیاز نشده بود.

 

به گزارش ورزش سه، البته اگر چه امروز تیلور کشتی بهتری نسبت به حسن یزدانی گرفت اما نبرد این دو هرگز به پایان نخواهد رسید و حالا نوبت یزدانی است که از این جادوگر آمریکایی انتقام بگیرد.

تعدادی از واکنش‌ها را بخوانید:
وحید: آمریکایی‌جماعت که از یه سوراخ دو بار گزیده نمی‌شه که تو امسال هم فقط با زیر کتف‌زدن ببری.هر جا حسن زیر کتف زد تیلور از سمت مخالف زیر گرفت. مشخصا کار کرده‌بوده روش. ما هم باید مثل تیلور و یزدانی از شکست‌هامون درس بگیریم
مهرزاد لطف‌اللهی: کسی که لقب پهلوان برازندشه با این باخت هم کم نمیاره برمی‌گردی با قدرت ‌ و طلای المپیک رو مال خودت می‌کنی پهلوان.
سعید مجیک: شما قهرمان قلب های ما هستی حتی اگه ببازی هم دوست داریم تمام قد.
زهرا سادات: تو همیشه برای ما قهرمانی حسن یزدانی.
حسین:بهترین کشتی را امامی گرفت زیباترین کشتی را کامران گرفت کشتی منظم را نخودی گرفت و اما حسن یزدانی مغلوب تاکتیک مربیان خودمون شد کشتی خودش را نگرفت.
والتر رد: وقتی حسن یزدانی میبازه قلبم له میشه قشنگ.

محصن: کشتی یزدانی و نخودی دو چیز رو‌نشون داد: ۱/ضعف بدنی ایرانیا ۲/آنالیز نادرست شاید هم درست ولی نداشتن برنامه درست تیلور فقط منتظر بود حسن حمله کنه،هر زیر که حسن گرفت،تیلور ازش یه خاک گرفت.
شیخ درستکار: زحمتتو کشیدی، تلاشتو کردی ولی نتیجه نگرفتی در هر صورت چه ببری چه نبری باز هم تاج سر ما هستی حسن جان امید وارم مسابقات بعدی جبران کنی این همه زحماتی که کشیدی رو
اصغر آقا: حسن یزدانی تا حالا یکی در میون بُرده، با باخت امشبش، ایشالله المپیک برا حسن.
سمیرا: پهلوانی به برد و باخت  مسابقه نیست به مرامه.
سوکراتس: کلکسیون فنون حسن یزدانی رو گذاشتیم گوشه‌ی طاقچه خاک بخورن و ۶ دقیقه ازش می‌خوایم که بزنه زیر کتف حریف و‌ هلش بده بیرون. دانش ورزشی دو کشور هم که بماند کشتی‌گیرای بیست و چند ساله‌ی ما جلو کشتی‌گیرای سی به بالای اونا نفس کم آوردن.
سینوس : یه سری روزا اصلا قراره حالتو خراب کنه! تهشم حسن یزدانی ببازه و تمام!
تاتی : اقااااا باخت به حسن یزدانی اصلااااا نمیاد.پسر طلا حقش بود :(
درویش: نه که از شکست ⁧ حسن‌ یزدانی⁩ خوشحال باشم،‏اما واقعا از دیدن کشتی ⁧ دیوید تیلور⁩ به وجد اومدم.‏به نظرم این مسابقه رو تا سالها به عنوان تاکتیکی ترین برد دنیای کشتی میشه تدریس‌ کرد.‏تیلور بزرگترین نقطه ضعف کشتی پارسالش رو تبدیل به دلیل برد امسال کرد،‏خیمه‌های حسن.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار