افطاری ملکه جواب داد؛

حضور تعدادی از هنرمندان در تجمع هنجارشکنانه با هدایت سفیر انگلیس

بیانیه چندی قبل جمعی از هنرمندان که در واکنش به حوادث آبان ماه نیز صادر شده بود، نشان دیگری از سازماندهی پشت پرده سلبریتی‌ها داشت.

به گزارش راه شلمچه، با انتشار خبر میدان‌داری و سازماندهی و سپس دستگیری سفیر انگلیس در تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر، موج خبری جدیدی در این باره در فضای رسانه‌ای به راه افتاد. نکته جالب این تجمع اما حضور حداقل چند هنرمند و سلبریتی از جمله «جعفر پناهی»، «رضا درمیشیان»، «هانیه توسلی»، «هدیه تهرانی» و «پرستو صالحی» در این تجمعات و پوشش آنلاین هنجارشکنی‌ها در صفحات شخصی‌شان بود.

این حضور در حالی است که روز گذشته تعدادی از بازیگران و هنرمندان در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار فراخوان تجمع برای روز یکشنبه کرده بودند که شاید اکنون و با مشخص شدن نقش سفارت انگلیس در ماجرا بهتر بتوان به نحوه هماهنگی مجازی هنرمندان پی برد.

خبر ارتباط هنرمندان با سفارتخانه های اروپایی در یک سال گذشته بارها مطرح شده و برخی هنرمندان نیز در جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت این کشور حضور پیدا کرده بودند. طی سال‌های گذشته چندین سفارت اروپایی نیز میزبان ضیافت افطار برخی هنرمندان نشان‌دار بودند.

همچنین سال گذشته خبر دستگیری و محکومیت «ارس امیری» به جرم سازماندهی و وساطت میان سفارتخانه‌های خارجی با سلبریتی‌ها خبرساز شده بود. رجانیوز در مطلبی این موضوع را به تفصیل بررسی کرده بود.

بیانیه چندی قبل جمعی از هنرمندان که در واکنش به حوادث آبان ماه نیز صادر شده بود، نشان دیگری از سازماندهی پشت پرده سلبریتی‌ها داشت که با اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد ارتباط آن‌ها و سفارتخانه‌ها وارد فاز جدیدی شده است. 


منبع؛ رجانیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار