سلبریتی‌هایی که امنیت دارند!

سلبریتی‌ها نه تنها در هیچ برهه‌ای باری از دوش مردم بر نداشتند بلکه همواره باعث هزینه‌هایی و یا در مقطعی نمک بر زخم هم می‌پاشند.

به گزارش راه شلمچه، سلبریتی یا چهره به کسانی گفته می‌شود که از طریق رسانه، فرهنگ، سیاست، هنر، ورزش و ... دارای معرفیت و یا سرشناسی باشد که در بین مردم عام و به‌ویژه در بین جوانان شناخته شده‌اند و در ایران از طریق تلویزیون، سینما، نشریات و شبکه‌های اجتماعی شناخته‌تر می‌شوند.

معمولا سلبریتی‌های ایران در هر زمینه‌ای تخصص دارند و در بیشتر وقت‌ها در سیاست بیشترین نظریه پردازی می‌کنند و مهمترین دخالت این جماعت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بود که پس از آن وقتی دلار به 32 هزارتومان رسید و این همه گرانی‌های بی‌سابقه‌ای در کشور رخ داد دیگر صدایی از آنها شنیده نشده‌است و دریغ از یک عذرخواهی که وضع موجود را به گردن بگیرند.

سلبریتی‌ها نه تنها در هیچ برهه‌ای باری از دوش مردم بر نداشتند بلکه همواره باعث هزینه‌هایی و یا در مقطعی نمک بر زخم هم می‌پاشند و چه بسیاری با اظهارنظرهای نسنجیده و نادرست خود، طرفداران خود را به مسیرهای اشتباه هدایت می‌کنند و هرگز مسئولیت آن را هم نمی‌پذیرند. 

به غیر از تعداد معدودی از چهره‌های وطنی که به ابتذال و کشف حجاب روی آوردند و با مهاجرت خود بعضا به وطن‌فروشی روی آوردند اما چهره‌های بسیاری وطن پرست و با اخلاقی هم هستند که برای دیده شدن و کسب درآمد تن به ذلت و خواری ندادند که غیرت پاکدامنی خود را به همه بیگانگان نفروختند و در برابر هر حوادثی شتاب‌زده اقدامی نکردند و یا توهم ژست خودبرتری نگرفتند.

 در باره اقدام غیر متعارف سلبریتی‌ها در این چندساله باید گفت عدم برخورد جدی دستگاه قضایی کشور و متولیان فرهنگ و رسانه کشور است که نه تنها هیچ برخوردی با آنان نشده بلکه دوباره به کار خود باز می‌گردند و تنها اقدامی که انجام می‌دهند آن‌هم یک عذرخواهی که بعضا به مانند طلبکارانه است. سوال اینجاست آیا بازیگر زنی که به اقوامی توهین می‌کند یا بازیگری که به ترور شهید فخری‌زاده شادی می‌کند و یا آن جماعت به اصطلاح سلبریتی که بدون هیچ شناختی از سیاست با رسانه‌های بیگانه همصدا می‌شوند و در بدترین شرایط بحرانی کشور همانند فتنه 88 و آشوب آبان سال 98 آب به آسیاب دشمن ریختند را باید حتی با عذرخواهی نمایشی رها کرد و هیچ برخوردی نکرد؟

این جماعت چه ویژگی برتری نسبت دیگر اقشار جامعه دارند که به جز بازیگری چه هنری فاخری باعث آسایش و موفقیت مردم کشورشان شدند که هر باری باید تن دلسوزان نظام را بلرزانند و همیشه هم طلبکار باشند و مگر با قشر نخبگان و تحصیکرده‌ها و یا همه تلاشگران عرصه تولید و خدمت به کشور چه برتری دارند؟


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار