آفت بزرگی به نام هتاکی و تجارت با نام اهل بیت علیهم السلام

امیری‌سوادکوهی: عده ای به بهانه ی انسانیت و کمک به فقرا، برخی در تریبون مذهب، بعضی در لباس روشنگری و دیگری با نقاب روشنفکری ، هر کدام در وادی خود، به نام آزادی، شرف و انسانیت بر آیین حسینی می تازند.

به گزارش راه شلمچه، در پی اهانت های مختلف و متعدد برخی سلبریتی ها و تریبون بدستان، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در یادداشتی کوتاه به آسیب شناسی این مقوله پرداخت.

 متن این یادداشت بدین شرح است:
این روزها راهزن های اعتقادات شیعه جسورتر و گستاخ تر شده اند، چرا که ایام عزای سیدالشهداء ارواحنافداه است و دیواری کوتاه تر از امام حسین علیه السلام در مملکت مدعی فرهنگ هفت هزار ساله وجود ندارد.

عده ای به بهانه ی انسانیت و کمک به فقرا، برخی در تریبون مذهب، بعضی در لباس روشنگری و دیگری با نقاب روشنفکری ، هر کدام در وادی خود، به نام آزادی، شرف و انسانیت بر آیین حسینی می تازند.

آنانکه نانشان در هتاکی و تجارتشان با نام اسلام و اهل بیت علیهم السلام گره خورده است نیز تاریخ را تکرار نموده که روزی بزرگانشان در مَکّه برای رونقِ فروشِ پیاز تلخ عَکّه، از خدا، بهشت و روایات جعلی و عوامانه ی ابوهریره مایه می گذاشتند.

نتیجه دوری از مکتب غدیر و فرهنگ عاشورایی این است که برخی در امتداد کج روی های سیاسی شان، حتی شعر احساسی «...کل یوم عاشورا» را به زعم خویش تحلیل و آن واقعه ی بی نظیر را در هر زمان و مکانی که دوست می‌دارند جعل نموده و روزی دیگر سیدالشهداءو موعود امم را ذبح آمال دنیوی شان می‌کنند ، تا آنجا که برخی منحرفان سیاست زده، لفظ شریف «امام زمان»و«حسین زمان» که محصور به حضرت حجت ارواحنا فداه است را برای غیر معصوم استفاده و بهره برداری نموده....
و روز دیگر طالبان خونخوار را به عنوان منجی و پیامبران رحمت معرفی و هر روز هر انحرافی را برای راهبرد مسائل پوشالی سیاسی خود بر دین تحمیل و با نقاب محبت، ایثار و انسانیت ، سخنان بی ریشه ی خود را از تریبون های مختلف فریاد می زنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار