حمایت 3 نماینده دیگر مجلس از رضا مراد صحرایی

اعضای کمیسیون های امنیت ملی، اصل  نود، و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از معرفی "دکتر رضا صحرایی"، به عنوان وزیر پیشنهادی به پارلمان حمایت کردند.

به گزارش راه شلمچه، نمایندگان مردم اصفهان،  کرمانشاه، سرپل ذهاب و قصر شرین و شهرستان نائین، در حمایت از معرفی دکتر "رضا مراد صحرایی"، به عنوان  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کردند:  روزمه فوق العاده  ایشان در امور تربیتی مورد قبول است و  کارهای اثر گذار  وی در  این مدت سرپرستی برکسی پوشیده نیست‌.

شهریار حیدری، نماینده مردم کرمانشاه، سرپل ذهاب و قصرشیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه، دکتر رضا مراد صحرایی می تواند یکی از بهترین گزینه های معرفی به مجلس باشد، خاطر نشان کرد: سوابق، علم و عمل وی در دانشگاه فرهنگیان بجا و شایسته است و  در هفته ای  که بعنوان سرپرست آموزش و  پرورش سپری کرد، عملگرا  و منطقی بود.
 الهام آزاد، نماینده مردم اصفهان و نائین نیز،   جوانگرایی و انقلابی بودن  را در توصیف دکتر رضا مراد صحرایی ذکر کرد و  افزود: ضرورت دارد با توجه به  دانش و کارنامه موفق وی در  امر تربیت و آموزش، رئیس جمهور محترم ایشان را  در کوتاهترین زمان به مجلس معرفی کنند و یقیناً این امر با حمایت  نمایندگان خانه ملت همراه خواهد بود.

امیر حسین بانکی پور فرد، از دیگر نمایندگان مردم اصفهان  و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در شورای اسلامی هم، با حمایت  از  رضا مراد صحرایی، تاکید کرد: ایشان خود را فردی بسیار عملگرا در امر  آموزش و پرورش نشان داده اند و  به نظر بنده  او می تواند فردی موفق در این وزارتخانه عمل کند.

او همچنین خاطر نشان کرد: وی  در این  مدت کم سرپرستی، برای حل مشکلات آموزش و پرورش از جمله بحث رتبه‌بندی و حقوق معلمان گام های موثری برداشت.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
عباس وثوقی منش ۲۲ تیر ۱۴۰۲
با سلام خدمت همتبارم،همخونم،هماستانیم،همکار پژوهشگرام..خوشحالم از انتخاب شایسته وبحق جنابتان در وزارت آموزش و پرورش احساس میکنم شهید رجایی زنده شده است، بنده تا بحال بالغ بر ۲۷ مجلد کتاب تألیف نمودم ،هیچ تاثیری در وضعیت مادی زندگیم نداشتند،بیماری خاص دارم با حقوق ناچیز باز نشستگی،موفق وموید باشی
پاسخ
آخرین اخبار