حمایت فرهنگیان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از «رضا مراد صحرایی»

جمعی از فرهنگیان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، اقدامات اخیر سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش در راستای رفع مشکلات و معضلات فرهنگیان را امیدوار کننده توصیف کردند.

 به گزارش راه شلمچه، نهصدو پانزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور حبیب الله بور بور، دبیرکل،  اعضای شورای مرکزی، دبیران استانی و فرهنگیان گ این جمعیت برگزار شد. 

این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.   

پس از نکته نظرات اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جمعی از فرهنگیان جمعیت، با مطلوب  ارزیابی کردن سوابق  علمی دکتر صحرایی، بیان کردند: که بدنه فرهنگی کشور نسبت به سرپرست کنونی وزارت آموزش و پروش خوشبین هستند.  

 آنها همچنین تاکید کردند: که دولت باید از سیاسی کاری در آموزش پرورش پرهیز کند و توجه کند که فرهنگیان با افراد سیاسی در مسند وزارت آموزش و پرورش مشکل اساسی دارند و معتقدند بهترین گزینه برای وزارت، شخصی از بدنه آموزش و پروش است.  

 فرهنگیان جمعیت همچنین اعلام کردند: ایشان با توجه به اینکه استاد تمام دانشگاه و در زمینه آموزش زبان فارسی جزو نخبگان کشور هستن، گزینه مناسبی برا  وزارتخانه آموزش و پرورش می باشند.

 فرهنگیان جمعیت  وفاداران انقلاب اسلامی، در بیانیه حمایتی خود از دکتر رضا مراد صحرایی، گفتند: وی  به تعلیم و تربیت از دیدگاه سند تحول بنیادی اعتقاد کافی داشته و می تواند در جذب بودجه کافی برای حل مشکلات  آموزش و پرورش و همچنین احیای معاونت پرورشی و تقویت جایگاه، منزلت و معیشت معلمان گامی اساسی بردارد.

 با توجه به سابقه 16 سال معلمی در آموزش و پرورش، مطمّناً شاهد خدمات زیادی به تعلیم و تربیت، معلمان و دانش آموزان از سوی وی خواهیم بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار