توصیه بوربور به اصلاح طلبان: جریان نفاق از گرده شما سوء استفاده نکنند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با هشدار به اصلاح طلبان در آستانه انتخابات پیش رو گفت: اجازه ندهند فتنه گران همچون سال 88 از گرده آنان برای تاختن به نظام استفاده کنند.

  به گزارش راه شلمچه، "حبیب الله بوربور" دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در  نهصد و پانزدهمین نشست این تشکُل سیاسی بیان کرد: به نظر می رسد اتاق فکر جریان فتنه خط و مشی خود را برای انتخابات امسال، حمله به جمهوریت نظام تعریف کرده است و متاسفانه گروهی از اصلاح طلبان با آن همراه شده اند، به اصلاح طلبان واقعی توصیه می شود از تاریخ عبرت بگیرند و اجازه ندهند همچون سال 88 جریان نفاق از گرده آنان برای تاختن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند و عاقبت آنان که در گذشته فتنه انگیزی کردند را به خوبی بنگرند.

 وی افزود: در چند دهه گذشته ثابت شده است که ملت ایران، انقلاب اسلامی را فدای اشخاص و یا جریانات سیاسی نخواهند کرد و در زمان لازم از فتنه گران و انحرافیون عبور کرده و پای نظام می ایستند همانگونه که حضور آنان در روز قدس و عید فطر امسال یکبار دیگر این موضوع را ثابت کرد. 

وی افزود: آقای روحانی که مدعی انتخابات غیر آزاد در ایران است پاسخ بدهد که چطور می‌شود در سال 88 با وجود آنکه مجری انتخابات، دولت اصلاحات بود و آقای مصطفی تاجزاده مسول ستاد انتخابات کشور بود اما پیروز انتخابات آقای احمدی نژاد شده است و همینطور چطور می شود در سال 92 که مسول ستاد انتخابات آقای صولت مرتضوی بودند پیروز انتخابات آقای روحانی باشد؟

 بوربور گفت: آقای روحانی که خواستار انتخابات آزاد شدند باید توضیح دهند چطور در انتخاباتی که به آزاد بودن آن اطمینان ندارد دوبار شرکت کرده و هر دوبار نیز پیروز شده است؟ با این شبهه ای که ایشان مطرح می کنند لازم است خودش انتخابات های مجلس و ریاست جمهوری  که دولت خودشان مسئول اجرای آن بودند و پیروز آن نیز خود و اطرافیانشان بودند را شفاف‌سازی کنند.

 وی اضافه کرد: متاسفانه رفتار امثال آقای روحانی و احمدی نژاد که اعتبار و حیثیت خود را مدیون نظام هستند مصداق بارز نمک خوردن و نمکدان شکستن است که مطمنا طبق سنت الهی رسوایی بزرگی برای آنان خواهد داشت آنان با زیر سوال بردن انتخاب مردم، به مردم توهین کرده و نشان دادند فهمشان از دموکراسی صرفا انتخاب خودشان است در غیر اینصورت انتخابات را آزاد نمی دانند. 

دبیر کل  جمعیت وفاداران بیان کرد: واحد حقوقی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بررسی تخلفات و فرافکنی‌های آقایان روحانی و احمدی نژاد علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد طرح شکایت رسمی از آنها است و از قوه قضاییه می خواهد که با جدیت این شکایت را پیگیری نماید.

 رئیس مجمع خیرین کشور در ادامه با اشاره به موضوعات اقتصادی کشور افزود: مسائل اقتصادی نیاز به خرد جمعی دارد و اینطور نیست که فقط یک گروه خاص به تنهایی بتوانند بر مشکالت اقتصادی فائق آیند و به دولت توصیه کردند اتاق فکر اقتصادی ملی راه‌اندازی کند تا بلکه زودتر این مشکلات اقتصادی برطرف شود و فشار معیشت بر مردم کمتر شود. 

بوربور  تصریح کرد: جمعیت وفاداران تاکنون جلسات متعدد اقتصادی با کارشناسان خبره برگزار کرده و پیشنهادات خود را در این زمینه به دولت داده است و آینده نیز این جلسات ادامه خواهد داشت در همین راستا هفته آینده جلسه ای با حضور کارشناسان اقتصادی در دفتر جمعیت برگزار خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار