تمجید رهبر انقلاب از دولت سیزدهم‌، نشانه موفقیت و امید آفرینی دولت بود

دبیرکل جمعیت وفاداران ‌انقلاب اسلامی با  اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم گفت: تمجید رهبری، مسئولیت ها را برای دولتمردان سنگین تر نمود و تشکل های سیاسی نیز باید در مسیر رهبری قدم  بگذارند.

به گزارش راه شلمچه، "حبیب الله بور بور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در بیانیه  این جمعیت مبنی بر حمایت رهبر  معظم انقلاب از دولت سیزدهم  آورده است:


حمایت و تمجید مقام معظم رهبری از فعالیت‌های دولت، علاوه بر اینکه موجب افتخار برای این عزیزان است، مسئولیت را بسیار سنگین‌تر نموده و همه باید قدردان این حمایت‌ها و تمجیدها باشیم و بهترین قدردانی، رفع نگرانی و دغدغه‌های ایشان است.

عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان‌های بین‌المللی نظیر شانگهای و بریکس و همچنین ارتقای روابط با آسیا و اوراسیا، پنجره‌های مهمی بودند که دولت سیزدهم به مدد دیپلماسی قوی محقق کرد و ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهد شد.


امیدوارم نکات مهمّی که توسط مقام معظم رهبری در باب لزوم استقرار عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، ثبات نرخ ارز، رشد تولید، رفع گرانی مستأصل‌کننده مسکن و اجاره بها، کاهش تورّم به‌ویژه در مواد غذایی، عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه‌ها و سندهای همکاری بین المللی مطرح گردید، و درخواست جمعیت  وفاداران  انقلاب  اسلامی  که همین مطالب است، به زودی رفع شود و از آلام و دشواری‌هایی که مردم عزیز ما در این زمینه‌ها متحمّل می‌شوند کاسته گردد.


دولت سیزدهم طی دو سال گذشته با حضور در بطن جامعه و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم، در جهت بهبود شرایط کشور حرکت کرد    تمجید رهبر انقلاب، نشان‌دهنده عملکرد موفق دولت و آینده‌نگری آن در افزایش رشد، سرمایه‌گذاری و کاهش بیکاری است.

این روزها که برخی از جریانات سیاسی مفهوم خلوص دولت ها را مورد طعن و انتقاد خود قرار داده اند، ولی فقیه با شرح و بیان از این مفهوم رمز گشایی کرده معنای درست و دقیق خلوص گرایی در دولت را توضیح می دهد. خلوص گرایی دولت مردان به این است که کار برای کسب رضای الهی وخدمت به مردم انجام شود: « اسم رمز دولتهای ما باید این باشد: کسب رضای الهی و کار برای مردم؛ اصلاً باید هدف را در این دو جمله خلاصه کنیم». دولتِ مخلص دولتی است که برای کسب رضایت الهی و خدمت گذاری به مردم گام بر می دارد.

فهم و تشخیص دولت مخلص از غیر خالص هم به دستگاه تشخیص نیاز ندارد. تمجید ولی خدا و رضایت مندی مردم از سخت کوشی دولتمردان بهترین راهکار برای خلوص سنجی دولت ها است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار