همزمان با جنگ‌ میان اسرائیل و گروه های مقاومت:

حبیب الله بور بور، حضور فعالِ «امیر عبدالهیان» در منطقه را ستود

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با قدردانی از عملکرد وزیر امور خارجه در موضوع فلسطین، تصریح کرد: سیاست بین الملی ایران بسیار دقیق و هوشمندانه است.

به گزارش  راه  شلمچه، نهصد و چهل و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با محکوم‌‌ کردن حملات غیرانسانه رژیم صهیونیستی به  مردم غزه خاطر نشان کرد: به نظر می رسد حملات رژیم منحوس اسرائیل به فلسطین، طولانی مدت باشد، شکست سنگین نظامی و امنیتی اسرائیل، باعث سرافکندگی و شکست هیمنه او در نزد کشورهای دنیا به خصوص کشورهای منطقه که به قدرت این رژیم موقت دلخوش کرده بودند و همچنین در صدد عادی سازی روابط با او بودند، شده است. لذا در تلاش است با ادامه حملات و جنایات خود، این شکست مفتضحانه را جبران نماید.

 وی ادامه داد: موضوعی که مقامات اسرائیل به  آن بی توجه است، تنفر بیشتر مردم جهان در صورت ادامه دادن این حملات می باشد. همانطور که الان شاهد هستیم در بسیاری از نقاط دنیا، تجمع های چند صد هزار نفری در جهت محکومیت اسرائیل برگزار می شود.

بوربور، در خصوص نسبت ایران با این موضوع نیز گفت: قطعا ایران حمایت قاطع خود را  از جریان مقاومت خواهد داشت، تاکنون نیز سیاستی که جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی نسبت به این موضوع در پیش گرفته است بسیار دقیق و هوشمندانه بوده است علی الخصوص عملکرد شخص وزیر امور خارجه و حضور فعال ایشان در این موضوع قابل تقدیر است.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص شرایط داخلی کشور بیان کرد: مهمترین موضوع داخلی، انتخابات پیشرو است، چرا که دشمنان نظام و عوامل داخلی آنها تمام توان خود را برای شرکت نکردن مردم به کار گرفتند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: همه جریانات انقلابی باید با تمام توان برای پر شور شدن انتخابات به میدان بیایند تا ان شاءالله انتخاباتی در شان ملت ایران برگزار شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار