«حبیب الله بوربور» سه کشور اسلامی را به خیانت در جنگ غزه متهم کرد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، نسبت به عهدشکنی سه کشور اسلامی در مسئله فلسطین هشدار داد و گفت: اگر جنگی در بگیرد، آنها  نیز در امان نخواهند بود.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و چهل و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: منطقه غرب آسیا به نقطه ی انفجاری رسیده است که ما نیز باید منتظر هر سناریوی باشیم، متاسفانه کشورهای منطقه منجمله کشور امارات، عربستان و اردن در حال خیانت به کشورهای اسلامی هستند و متوجه نیستند اگر جنگی شروع شود آنها نیز در امان نخواهند بود.

وی  در اینباره  افزود: آمریکا خوب می داند چنانچه سطح درگیری بالا بگیرد تمام پایگاه های او درمنطقه در امان نخواهد بود و  باید برای همیشه منطقه غرب آسیا را ترک کند لذا تمام تلاش خود را برای اینکه با ایران درگیر نشود بکار گرفته است، البته ایران نیز از جنگ استقبال نمی کند اما آمادگی کامل برای پاسخ به تهدیدات دشمنان در هر سطحی را دارد.

این فعال سیاسی طبق روال همه جلسات به  مشکلات داخلی و بویژه  موضوع انتخابات پرداخت و تصریح کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه و آشوب و فاصله انداختن بین نظام و مردم روی انتخابات حساب کرده است لذا همه  خواص و جریانات سیاسی باید در ابتدا خود را مسول برگزاری یک انتخابات پرشور و بدون اختلاف بدانند و رقابت را در چهارچوب منافع ملی تعریف کنند و اینطور نباشد که دنبال کسب قدرت به هر قیمتی باشند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  مجلس رُکن مهمی در اداره کشور است لذا همه باید تلاش کنیم افراد شایسته و توانمند را به مردم معرفی کنیم تا ان شاءالله یک مجلسی قوی و اثر گذار تشکیل شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار