هشدار انتخاباتی بور بور به افراد منفعت طلب در جبهه اصولگرا؛ «تکروی کنید، حذف می شوید»

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اصولگراها بر خلاف اصلاح طلبان منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح می دهند و همه باید زیر پرچم ائتلاف حرکت کنیم.

  به گزارش راه شلمچه: نهصدونوزدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت حبیب الله بور بور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در  نهصدو نوزدهمین جلسه عمومی  این جمعیت خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان در این دوره با سوء استفاده از موضوعات فرهنگی و اقتصادی در صدد دوقطبی کردن جامعه هستند آنها سعی دارند با فرار از پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در چهار دهه گذشته همه مشکلات را به جریان انقلابی نسبت دهند و برای این هدف خود، ضعف دولت در برخی مسائل خصوصا کنترل قیمت ها را دست مایه قرار میدهند و اینجاست که باید  به دولت یادآوری کرد هزینه نتیجه عملکرد شما را جریان انقلابی خواهد داد لذا لازم است دولت با برنامه ریزی دقیق تر گرانی ها را کنترل کند. 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب افزود: تجربه نشان داده اصلاح طلبان انتخابات را صرفا در رأی آوردن خودشان معنی می کنند و چناچنه رای نیاورند انتخابات را غیر دموکراتیک و مهندسی شده می دانند. 

ایشان افزودند نیروهای انقلابی در هر شرایطی منافع عمومی را ترجیح خواهند داد و بدون شک با یک لیست واحد تحت عنوان  شورای ائتلاف در انتخابات ورود خواهند کرد. 

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با هشدار به افراد منفعت طلب در جبهه متبوعش گفت:  از هم اکنون تمام کسانی که خودرا در جبهه اصولگرایی می بینند بدانند همه باید زیر پرچم ائتلاف باشیم و هر گونه تکروی به معنی حذف از لیست اصولگرایی خواهد بود. تجربه ائتلاف در فتنه سال گذشته نشان داد  اگر همسویی مجلس و دولت نبود آن فتنه به آسانی قابل جمع شدن نبود و این همسویی و هماهنگی دولت و مجلس نتیجه زحمات ائتلاف است که تجربه ی گران بهایی ست و باید نقشه راه آینده باشد البته درست است که مجلس باید نقش نظارتی خود را داشته باشد اما این موضوع منافاتی با همگرایی بادولت در مصالح کلی نظام و مردم ندارد. 

بور بور افزود: انتخابات امسال سرنوشت سازخواهد بودچراکه از یکطرف دشمنان خارجی به چگونگی حضور مردم درصحنه سیاسی کشور چشم دوخته اند و از طرف دیگر در داخل نیز منافقین و ضد انقلاب به شدت امید به همراهی نکردن مردم دارند اما تجربه ۴۰ ساله ثابت کرده مردم همیشه پای نظام ورهبری ایستاده اند و اگر نارضایتی داشته باشند از عملکرد برخی مسولین است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار