ابراز خُرسندی «حبیب الله بوربور» از اتحاد احزاب سیاسی در مسئله فلسطین

دبیرکل جمعیت وفاداران‌ انقلاب اسلامی گفت: جبهه گیری های مشترک‌‌ احزاب سیاسی در همه مسائل، موجب  یاس دشمنان و پیشرفت نظام می شود.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و چهلمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه بیست  و چهارم مهر ماه  1402  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.


در این نشست "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که بخشی از سخنان خود را به جنایات رژیم‌ صهیونیستی  علیه مردم  فلسطین اختصاص داد، خاطر نشان کرد:
وی، با ابراز خُرسندی از اتحاد واحد جریانات  سیاسی  در محکومیت حمله اسرائیل به غزه  گفت:
مساله فلسطین خون تازه ای را در رگ های جهان اسلام دمیده است که موجب وحدت همگانی شده است و آثار آنرا در داخل کشور نیز شاهد هستیم بطوریکه همه جریانات سیاسی، با سلایق مختلف جنايات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.


وی  گفت: امیدواریم‌ این  وجه مشترک در همه مسائل ادامه دار باشد، زیرا که   همبستگی احزاب سیاسی موجب یاس و نا‌امیدی در دشمن  و پیشرفت نظام می شود.

بوربور گفت:  رژیم منحوس اسرائیل روز به روز در نزد جهانیان منفورتر می شود و این موضوع امروزه بیشتر از گذشته نمایان است، تا آن‌جاکه حتی توریست های اسرائیلی در کشورهای دیگر مورد حمله قرار می‌گیرند و کشته می شوند .

عضو شورای ائتلاف نیروهای  انقلاب، در خصوص مسائل داخلی کشور داشت: مهمترین موضوع داخلی، معیشت مردم است که لازم است دولت با جدیت و تلاش بیشتری برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کند.

بوربور، در واکنش به انتقاد  اخیر وزیر صمت مبنی بر "عدم نبود یک فرمانده  واحد تولید در کشور"، نیز تصریح کرد: وقتی می‌بینیم وزیر صمت از نبودن یک فرمانده واحد برای تولید کشور گله مند است، باید متوجه بود که واقعیت اداره اقتصاد در کشور از سوء مدیریت رنج می برد. متاسفانه نبودن مدیریت منسجم و واحد را در بسیاری از موضوعات دیگر همچون تنظیم و نظارت بر بازار، شاهد هستیم و با وجود سازمان های مختلف همچون: تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کننده، اصناف، سازمان بازرسی, شورای رقابت و قص علی هذا اما بی ثباتی در قیمت کالاها به شدت وجود دارد.

علی هدایتی/  

اگر خوشت اومد لایک کن
0