حبیب الله بوربور:

اصلاح طلبان از عوام فریبی دست بردارند/ بیشتر رد صلاحیت شده ها اصولگرا بودند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  خطاب به جریانات مخالف دولت گفت: امیدواریم آنها از گذشته درس عبرت بگیرند و شاهد انتخابات پرشور در کشور باشیم.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و چهل و چهارمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه 1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در ابتدای این نشست "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، ضمن‌ تقدیر و تشکر از  سخنان دقیق و هوشمندانه رئیس جمهور  در نشست کشورهای اسلامی در ریاض  گفت: نشست اتحادیه یکبار دیگر بی غیرتی حکام عرب در منطقه را نشان داد چرا که نه تنها غیرت مسلمانی اشان بیدار نشده بلکه غیرت عرب بودنشان نیز بیدار نشده است تا آنجا که تمام دنیا شاهد انفعال آنان در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در غزه بودند و حتی شهامت اینکه در حد حرف و بیانیه، اسرائیل را تهدید کنند را نداشته اند اما در میان آنان، مواضع محکم و قاطعانه رئیس جمهور ایران اسلامی بود که مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به هر حال قانون برای شخصی که در این عرصه حضور پیدا می کند شرایطی را در نظر گرفته است و افراد با علم به این موضوع ثبت نام می کنند، پس باید تمکین کنند،  البته قانون راه اعتراض را برای همه باز گذاشته است.

وی با انتقاد نسبت به حاشیه پردازی جریان اصلاح طلب به  موضوع رد صلاحیتها، اظهار داشت:  اما جای بسی تعجب است که یک عده با فضا سازی رسانه ای اعتراض خود را اعلام می کنند، اصلاحات نیز همانند گذشته موضوع رد صلاحیت برخی از افراد منتسب به خود را سیاسی عنوان می کند در حالیکه بیش از دو سوم نمایندگان فعلی مجلس که ردصلاحیت شده اند از جریان اصولگرا بوده اند. پس بهتر است اصلاح طلبان عوام فریبی را کنار بگذارند چرا که دیگر حنای آنان برای مردم رنگی ندارد و از گذشته عبرت و مصالح ملی را در نظر بگیرند تا ان شاءالله شاهد یک انتخابات پرشور در کشور باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار