تمجید «حبیب الله بور بور» از دستگاه دیپلماسی دولت

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: آثار مطلوب روابط خارجی عزتمندانه دولت سیزدهم‌ با کشورهای مختلف به تدریج در زندگی مردم حس خواهد شد.

به گزارش  راه شلمچه، نهصد و سی و ششمین  جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه  1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در این نشست "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، از حضور  پرشور ایرانیان در پیاده روی اربعین همچنین ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات مناسب  دولت  به مردم  تشکر کرد و گفت:  این نوع انسجام در همه دستگاه ها یکی از عملکرد  های مناسب دولت در عرصه اجراست که می تواند درحرکت های بزرگ و حتی بحران های غیر مترقیه طبیعی نیز ظرفیت کارآمد به حساب بیاید.

وی ادامه  داد: خوشبختانه تلاش های دولت سیزدهم در سایر زمینه ها نیز مشهود است که مهمترین آن عرصه دیپلماسی است که  درحال حاضر آثار  قابل حس آن درزندگی مردم به تدریج بروز پیدا خواهد کرد و یکی  نمونه از  این آثار  آزاد سازی منابع ارزی توقیف شده  کشورمان وآزاد ی پنج نفر از هموطنان از بند ستمگرانه امریکایی ها است.

عضو شورای  ائتلاف نیروهای انقلاب  افزود:  از نقاط قوت این دولت در روابط بین الملل توکل به خداوند و نترسیدن از قدرت های پوشالی و درعین حال توسعه گسترده  مناسبات با کشورهای مختلف و تثبیت جایگاه خود در نظم جدید جهانی است.‌ تداوم این رویکرد عزتمندانه دولت سیزدهم در همه عرصه ها بدون تردید امید آفرین است.

این فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص مشکلات معیشتی بیان کرد: حجم عظیم عقب ماندگی فعلی ناشی  از  ده سال  تعطیلی امور و صرفا چشم امید بستن  به زورگویان بود که در عین حال کار را برای این دولت بسیار سخت کرد،  اما تغییر  رویکرد نشان می‌دهد ،  تلاش بی وقفه همراه با امید به خداوند  این عقب ماندگی قابل جبران است، یکی از مهمترین مشکلات معیشتی مردم نقش دولت در تنظیم  مستمر  یمت کالاهاست که بازار از نابه سامانی خارج شود. بطور مثال اختلاف قیمت محصولات کشاورزی از محل برداشت تا میادین تره بار یکی از موارد عملکرد ضعیف نهادهای نظارتی همچون ستاد تنظیم بازار و شهرداری هاست که ضرورت تغییر رویکرد را در این نهادها نشان می دهد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراهی نکردن و بی توجهی مردم نسبت به فراخوان های جریانات ضدانقلاب خارجی و دنباله رو های  داخلی آنها در سالروز فتنه سال گذشته را نشان از آگاهی و بیداری ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران همیشه ثابت کرده پای این انقلاب ایستاده و هرگز فرصت بهره برداری  به بدخواهان را نخواهند داد.

 وی تصریح کرد: گروه هایی در داخل که بانیان وضع موجود هستند از همراهی نکردن  مردم با فتنه گران ناراحتند و در اقدامی وقیحانه بیانیه نیز صادر می کنند که درتاریخ ثبت می شود و ما خیر خواهانه به آنان نصیحت می کنیم اگر دلسوز ایران وایرانی هستید و می خواهید درآینده درعرصه های سیاسی و اجتماعی جایگاه داشته باشید تنها راه، خروج از نقش اوپوزیسیونی و همراهی با قاطبه مردم به جای  مدعی  بودن است.اگر نه باکمال تاسف باید درانتظار پیوستن خود به سرنوشت منافقین  بود صراحتا به انان می گوییم با فرار  روبه جلو نمی توانید دامن خودتان را از ننگ خیانت و همراهی با دشمنان این ملت پاک نمایید.

بور بور  تاکید  کرد: واحد سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای به عملکرد این گروه ها در فتنه اخیر خواهد پرداخت‌ودرصورت ادامه این حرکت های مزورانه ، درجهت منافع ملی خواستار تعقیب قانونی آنان از مراجع قضائی خواهیم شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار