مسلمانان فرصت تفرقه را به بیگانگان ندهند

دبیرکل جمعیت وفاداران  انقلاب اسلامی گفت: یکی  از اشتباهات امت اسلامی این است، که فرصت ایجاد تفرقه بین خودشان را به دشمنان  اسلام ‌می دهند.

به  گزارش  راه  شلمچه، نهصد و سی و هشتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه دهم مهر ماه  1402  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.


در این نشست حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) بیان کرد: پیامبر اکرم نقطه اشتراک و اسم رمز وحدت تمامی مسلمانان جهان است.


وی افزود: یکی از مهمترین عوامل عقب ماندگی و تحت ظلم و زورگویی واقع شدن امت اسلامی،تَفَرّق مسلمین است، مطمئنا اگر مسلمانان جهان، وحدت حول اشتراکات، که مهمترین این اشتراکات وجود مبارک پیامبر مکرم اسلام است، را سرلوحه خود قرار داده بودند شاید امروز شاهد مورد ظلم واقع شدن هیچ مسلمانی در دنیا نبودیم پ.


این  فعال سیاسی اصولگرا  تصریح  کرد: یکی دیگر از اشتباهات امت اسلامی این است که فرصت ایجاد تفرقه بین خودشان را به بیگانگان می دهند تا جاییکه، جای دوست و دشمن عوض می شود بطور مثال در طول تاریخ بعضا شاهد بودیم که یک کشور مسلمان با دوستی با کشورهای استعمارگر،  کشور مسلمان دیگری را مورد حمله نظامی قرار داده است، از نمونه بارز این موضوع حمله صدام به ایران بود که خدا می داند چه ضربه بزرگی به پیشرفت امت های اسلامی وارد کرد.


بوربور خاطر نشان  کرد: در همین دوران نیز شاهد هستیم در حالیکه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین تحت ظلم های بی سابقه رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد اما برخی از کشورهای اسلامی نه تنها به دفاع از ملت مظلوم فلسطین بر نمی خیزند بلکه در صدد عادی سازی روابط با اسرائیل هستند که قطعا اگر این اتفاق بیافتد تا ابد این ننگ تاریخی بر پیشانی آنان نقش خواهد بست و مرتکب خیانت به تمام مسلمانان جهان خواهند شد.

وی در خصوص وحدت بین شیعه و سنی در داخل کشور گفت: بحمدالله ملت بصیر ایران زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحت رهبری داهیانه امامین انقلاب، شیعه و سنی با قومیت های مختلف در کنار هم زندگی می کنند و در تمام صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب یکپارچه حضور پیدا می کنن.

دبیر کل جمعیت  وفاداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت: البته دشمن با تمام توان برای شکستن اتحاد شیعه و سنی در داخل ایران تلاش می کند اما تاکنون موفق نبوده و در آینده نیز موفق نخواهد شد.

در ادمه جلسه محمد مهدی عبدخدایی، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و اعضای اسبق فدائیان  اسلام بیان کرد: آنچه باعث رمز پیروزی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود توجه به موضوع وحدت کلمه و اجماع بر سر اشتراکات همه ملت ایران و دوری گزیدن از دامن زدن به اختلافات بود.

وی  افزود: آنچه که برای ایشان مهم بود رسیدن به هدف سرنگونی رژیم پهلوی و استقرار حکومتی مبتنی بر شعائر اسلامی بود و اجازه نداد اختلافات ملی و مذهبی باعث تفرقه و گسست در نهضت شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار