حبیب الله بوربور:

دهه‌ی مبارک فجر، تجلی پیروزی قدرت خداوند بر قدرت‌های استکبار است

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره ایام دهه‌ی مبارک فجر، همه‌ی مردم را به شرکت در جشن انقلاب دعوت کرد.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و پنجاه و هفتمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه  ۱۴۰۲  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.


 در ابتدای جلسه حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره و تبریک ایام دهه مبارک فجر، بیان کردند دهه فجر سال ۵۷، نماد و تجلی اراده خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل است، ایشان افزودند انقلاب اسلامی تنها انقلابیست که در دنیال با کودتا پایه ریزی نشده بلکه با تکیه بر پشتوانه ی مردمی شروع و به پیروزی رسیده است.


ایشان رمز این پیروزی را در رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) دانستند و گفتند حضرت امام(ره) با تمام وجود، تمام قدرت را در ذات اقدس الهی می دانستند لذا با توکل به خدا و با تکیه بر حمایت توده های مردم، بدون ترس از قدرت های پوشالی آنزمان، نهضت انقلاب اسلامی را هدایت کردند تا اینکه در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.


بوربور افزود انقلاب اسلامی از دو جهت باعث شکست استکبار جهانی شد ابتدا اینکه انقلاب اسلامی باعث شد، دست استکبار و چپاولگران غربی از گوهری مثل کشور ایران که سراسر از ثروت بود کوتاه شود و از جهت دیگری تبدیل به یک الگویی برای  بیداری جهانی همه مظلومان عالم در مقابل زورگویی آنان شد که ببینند می توان با تکیه بر قدرت مردم هر ابر قدرتی را شکست داد، از اینرو از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی شروع شد و با تمام توان سعی کردند آنرا زمین گیر کنند اما با عنایت حضرت حق و با رهبری داهیانه امامین انقلاب و با بصیرت ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی با صلابت، مسیر ۴۵ ساله را طی نموده است و امروز میبینبم در دنیا تمام معادلات بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی قابل حل و فصل نیست.


ایشان افزودند در کنار همه پیشرفت ها، مشکلات و عقب ماندگی جدی در حوزه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و به نظر می رسد در طول این ۴۵ سال، اقتصاد این کشور در مسیر درستی پیش نرفته است که می توان گفت دلیل اصلی آن، ناکارآمدی مسولین مربوطه بوده است لذا باید تلاش کنیم کار را به افراد قوی و توانمند واگذار کنیم.


در پایان دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن را نماد استقلال و آزادی ایران عزیزمان از سلطه بیگانگان دانستند و ضمن دعوت از همه ملت ایران برای شرکت در جشن پیروزی انقلاب، بیان کردند اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور با جدیت برای باشکوه برگزار شدن جشن بزرگ انقلاب  تلاش خواهند نمود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار