حمایت قاطع 6 نماینده مجلس از رضامراد صحرایی

جمعی از نمایندگان خانه ملت از اعلام حمایت خود، مبنی بر معرفی رضا مراد صحرایی، به مجلس خبر دادند.

  به گزارش راه شلمچه، نمایندگان چابهار، بیجار، اقلیت ارامنه جنوب کشور، املش و رودسر، تبریز، آذرشهر و اسکو، لنجان و محمودآبد و نور با اعلام حمایت خود  از عملکرد رضامراد صحرایی اعلام کردند؛ اگر دولت وی را به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند، رای اعتماد خواهیم داد‌.

بنا بر این گزارش  محمد صفری ملک میان، نماینده مردم گیلان( املش و رودسر) و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، دکتر صحرایی را نمونه بارز یک مدیر جهادی و انقلابی توصیف کرد و گفت:  وی  در مدت سرپرستی از حاشیه ها دوری کرد و  با عملکرد مثبت خود نشان داد که در آینده توانایی  مدیریت بر این وزارتخانه پرچالش را دارد. او همچنین خواهان تغییر تحولات در بدنه وزارتخانه به نفع  جامعه معلمان شد.

 حسین رجایی، نماینده مردم  اصفهان (لنجان) و عضو کمیسیون  اجتماعی مجلس، با بیان اینکه، "دکتر صحرایی  نشان داد، که  به امور وزارتخانه بزرگ آموزش و پرورش واقف است"، گفت: در صورت فرصت کافی  از سوی نمایندگان بهارستان،  وی میتواند تغییرات مثبتی را در بدنه این وزارتخانه ایجاد کند. 

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در  مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر صحرایی، توانمندی خود را در این مدت کم پس داده و در مدیریت مطلوب عمل کرده است. 

علیرضا زندیان، نماینده بیجار و  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز، در مورد دکتر صحرایی تصریح کرد:  معیارهای ایشان در بحث علمی مثبت است و    تا کنون نیز مدیر قوی کار آمدی  بوده است و باید نمایندگان با رای اعتماد به وی فرصت کافی به او بدهند. 

محمد علی محسن بندپی، نماینده مردم چالوس و نوشهر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  هم درباره  حمایت خود از رضا صحرایی گفت: با توجه به شناخت کلی از سوابق وی در آموزش و پرورش، من نگاه مثبتی به ایشان دارم و در صورت معرفی رای اعتماد به وی خواهم داد.

 روبرت بگلریان، نماینده ارامنه جنوب کشور و عضو کمیسبون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز، با مثبت ارزیابی کردن  عملکرد سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش در هفته های گذشته اعلام کرد:  در صورت معرفی به وی رای اعتماد خواهم داد. 

روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز و اسکو  در توصیف دکتر صحرایی اضافه کرد: به سواد و علم  ایشان واقف هستم و او شایسته یک وزیر جهادی و انقلابی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار