حمایت قاطعِ نائب رئیس کمیسیون تحقیق مجلس از معرفی رضا صحرایی

 نماینده مردم خراسان رضوی، با اعلام حمایت قاطع از دکتر رضا مراد صحرایی، از وی به عنوان بهترین گزینه برای وزارت آموزش و پرورش یاد کرد.

به گزارش راه شلمچه،  علی آذری، نماینده مردم خراسان رضوی(فاروج/ قوچان) و عضو کمیسیونهای تحقیق و عمران مجلس شورای اسلامی، درباره معرفی "رضا مراد صحرایی" به  بهارستان، تصریح کرد: با توجه به سابقه درخشان علمی در طول  زمامداری ایشان بر دانشگاه فرهنگیان و دیگر عناوین در وزارتخانه آموزش و پرورش، او را در جایگاه یک وزیر لایق و کار آمد می دانم و  مطمئماً در امر تعلیم و تربیت نیز موفق عمل خواهد کرد. 

آذری، عملکرد دکتر صحرایی در دانشگاه فرهنگیان را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: مسلماً در آینده نیز با تغییر و تحول در مدیریتها، از افراد شاخص، فرهیخته و بدور از لابی سیاسی استفاده خواهد کرد. 

نماینده مردم قوچان با بیان اینکه، برای پیشرفت یک وزارتخانه، فقط  تکیه بر وزیر  و انتخاب وزیر کافی  نیست، تصریح کرد: این  بکارگیری افراد مناسب و شاخص است، که می تواند نقطه عطفی را  در مجموعه فوق ایجاد کند. 

وی اطمینان خاطر داد، با توجه به  صحبت‌های اخیر وی مبنی بر "تغییرات مدیریتی در سطح  وزارتخانه و استان‌ها" هرگز اتفاقات تلخ گذشته برای فرهنگیان عزیز تکرار نخواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این وظیفه  نمایندگان مردم است که به دغدغه های مهمترین وزارتخانه کشور  و گذاشتن یک مدیر  فرهنگی که در شان وزارت آموزش و پرورش باشد، عمل کنند‌.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار