وزیر آموزش و پرورش:

آینده و فردای ایران را در امروزِ آموزش و پرورش جستجو کنید

گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که روز سه‌شنبه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، رضا مراد صحرایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که صبح امروز در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر برگزار شد، مأموریت مهم آموزش و پرورش را آینده سازی بر شمرد و گفت: مشاهده اثرات تحول در آموزش و پرورش نیازمند گذر زمان است چرا که اثرات عملکرد امروز ما سال‌ها بعد در جامعه پدیدار خواهد شد و به همین خاطر است که‌ گفته می‌شود آینده و فردای ایران را در امروزِ آموزش و پرورش جستجو کنید.


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: امروز ایران عزیز ما به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است و این امر باعث شده تا دشمنان تهدید نظامی را از دستور کار خارج کنند و میدان نبرد را به حوزه تعلیم و تربیت بکشانند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور می‌خوانند.


صحرایی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسیرجذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ دانشگاه‌های تربیت معلم و در صدر آن دانشگاه فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه این دانشگاه در موضوع تامین فضا و زیرساخت مناسب، جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار