دیگر نمک نمی گندد:

حمایت مردم از دستگیری باند مافیایی اختلاس در شهرداری ساری

ساروی ها این روزها در محافل عمومی صدایی واحد دارند و از مسئولان دستگاههای قضایی و امنیتی خواستار اشد مجازات با مفسدین اختلاس های مالی شهرداری هستند؛ با سلسله دستگیری هایی که در رده های مدیران میانی این نهاد صورت گرفته و حلقه این پاکسازی ها هر روز تنگ تر از گذشته می شود

به گزارش راه شلمچه، این روزها جذاب ترین خبر برای مردم ساری به دستگیری های رنجیره ای باند مافیای اختلاس در شهرداری اختصاص دارد.


مسئولانی که طی 8 سال گذشته با شعار خدمت در شهرداری ساری، عامل و نقش اصلی فسادهای گسترده و سیستماتیک مالی را ایفا می کردند، امروز با تغییر مدیریت این نهاد، در چنگال قانون و قوه قضائیه گرفتار شده اند.


با رصد نقل قول محافل عمومی باید صراحتاً از موضع حمایت قاطعانه آحاد مردم از این دستگیری ها یاد کرد؛ بسیاری از خانواده های معظم شهدا، ایثاگران، جانبازان، نیروهای وفادار به نظام و اقشار مختلف شهروندان ساروی و حتی مردم مازندران نسبت به موضع دستگاههای قضایی دلگرم تر از گذشته شده اند چرا که چپاول میلیاردها تومان از سرمایه های شهر ساری، تاوانی چند ساله برای آینده این شهر به همراه دارد.


ساروی ها این روزها در محافل عمومی صدایی واحد دارند و از مسئولان دستگاههای قضایی و امنیتی خواستار اشد مجازات با مفسدین اختلاس های مالی شهرداری هستند؛ با سلسله دستگیری هایی که در رده های مدیران میانی این نهاد صورت گرفته و حلقه این پاکسازی ها هر روز تنگ تر از گذشته می شود، همگان چشم انتظار دستگیری مغز متفکر و سرشاخه اختلاس کنندگان هستند تا بساط و شر قوم غارتگرایی از سر شهروندان ساروی کم شود.


آنچه که این روزها در بین مردم ساری بیش از همیشه به گوش می رسد، قدردانی از شهردار ساری به پاس ایجاد ساختار منسجم مالی و اثرگذاری واقعی اعضای شورای شهر در بستن گلوگاههای فساد های مالی در شهرداری است؛ ولنگاری های سال های اخیر در این دستگاه اجرایی، اعتبار چند دهه اخیر را تنها ظرف 8 سال به تاراج برد و احیای این مهم، خاستگاهی عمومی در بین ساروی هاست.


باید توجه داشت حجم پرونده های تشکیل شده برای مسئولین گذشته شهرداری ساری به حدی گسترده و بالاست که حتی مسئولان قوه قضائیه را برای بررسی ابعاد آن با مشکل مواجه ساخته و تقریباً حلقه های اصلی سیاست گذاری این نهاد امروز اسیر محاکم قضایی هستند.


منابع موثق در این ارتباط از کشف رده پای اختلاس کنندگان در چند هیئت مذهبی و ورزشی، معاونت های شهرداری و باشگاههای ورزشی این شهر حکایت دارند و آقایانی که به دنبال تیم سازی برای فتح کرسی شورای ششم شهر ساری هستند، از انقلاب اساسی و دگرگونی در حوزه نظارتی دستگاههای ذیربط و قوه قضائیه خبر ندارند و دیگر در برخورد با مفاسد اقتصادی به خصوص اختلاس در این شهرداری مطرح مازندران، نمک نمی گندد.

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار