حمایت نماینده چهار محال بختیاری، از معرفی «رضا صحرایی» به مجلس

 عضو کمیسیون های تلفیق و امور داخلی کشور و شوراها، علاوه بر حمایت از رضا مراد صحرایی، خواستار تغییر در مدیریت انسانی وزارتخانه آموزش و پرورش از سوی وی شد و گفت: انجام این عمل یقیناً حمایت اکثریت نمایندگان را به همراه خواهد داشت.

 به گزارش راه شلمچه: حسین بامیری، نماینده مردم  لردگان، خانمیرزا و فلارد از چهار محال و بختیاری و عضو کمیسیونهای تلفیق و امور داخلی کشور و شوراها ، با مثبت ارزیابی کردن  اقدامات  دکتر رضا مراد صحرایی در  امر تربیتی  و آموزشی تاکید کرد: از منظر و دید دوستان نماینده و همچنین خود بنده، او بسیار مدیری توانمند و کوشایی در بدنه آموزش و پرورش محسوب می شود.

 وی افزود: دکتر صحرایی یک جوان  متدین و انقلابی و از خانواده معزز شهدا است، از این رو   در زمان تصدی گری وی در دانشگاه فرهنگیان  اقدامات موثری  هم صورت گرفت.  

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری، تیم قبلی مدیریت انسانی در وزارتخانه آموزش و پرورش را، باعث و بانی مشکلات کنونی  برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت تغییر و تحول در این امر، یقیناً دکتر صحرایی  حمایت اکثریت نمایندگان بهارستان را به خود تعلق خواهد داد. 

بامیری در خاتمه تصریح کرد: با توجه به کارنامه شناخته شده علمی ایشان  انتظار می رود  رئیس جمهور، ایشان را به  خانه ملت معرفی کنند‌.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار