خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد

به همت گروه جهادی شهدای گمنام بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، و مسئولان محله اسلامی محله  فرارت اردوی جهادی غدیر در شهرک فرارت شهریار برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، اکبری مدیر اسلامی شهرک فرارت شهریار درخصوص این گروه جهادی به خبرنگار برنا گفت: این طرح بصورت جهادی و به مدت یک روز در شهرک فرارت برگزار میگردد و هدف از این کار این بوده که به بخشی از مطالبات مردم فهیم فرارت پاسخ داده شود.

وی ضمن تقدیر از حسین حق وردی نماینده محترم شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرمانده محترم سپاه حضرت امیرالمونین (ع) شهرستان شهریار، فرمانده حوزه ۴ امام رضا (ع) و همچنین مدیر آموزش و پرورش شهریار که مدرسه  شهید مرتضی زارع را برای این امر در اختیار قرار دادند گفت:خدمت به مردم شب و روز نمیشناسد و این مردم نجیب، شایسته بهترینها هستند.

اکبری بیان کرد: ساعت فعالیت این گروه روز جمعه ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر بوده است که ممکن است تمدید گردد.

او افزود: البته یک روز برای این فعالیت کم بود اما محدودیتهایی داشتیم که نمیشد تعداد روزهای بیشتری را به این امر اختصاص داد اما در تلاشیم این خدمت رسانی کما فی‌السابق هر چند ماه یکبار تکرار شود.

اکبری در پایان گفت: از مقامهای استانی و همچنین از آقای حسین حق وردی نماینده مردم  شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی  خواستار توجهات ویژه در امور مختلف به محله اسلامی فرارت هستیم.

گفتنی است، این اردو با حضور تیم پزشکی شامل پزشک عمومی – جراح عمومی؛ مختصص اطفال – طب اورژانس- طب سنتی – پزشک خانواده - متخصص زنان – روانپزشکی – متخصص تغذیه – غرفه کودکان – دندانپزشکی  برگزار و به تعداد ۳۹۴ نفر خدمت رسانی کرد .

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار