امیری سوادکوهی:

خود را در آتش فتنه نسوزانید

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی در گفت‌و‌گو با راه شلمچه گفت: هیچگاه با برخی کارها که به نام گشت ارشاد انجام شده موافق نبوده و نیستیم ولی در جریان مرگ بانوی امینی می بایست محتاط عمل کرد که عامل گرگ های خونخوار خارجی و جیره خورهای ذلیل داخلی نشویم.



به گزارش راه شلمچه، در پی اغتشاشات اخیر عده ای فرصت طلب در جریان مرگ مهسا امینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در مصاحبه با خبرنگار ما در شهر مقدس قم، ضمن محکوم نمودن هرگونه هتک حرمت به کرامت انسانی و تأکید به تجدید نظر در رویه ی گشت ارشاد، خطاب به مردم شریف ایران گفت: می بایست منتظر و صبور بود تا ببینیم نتیجه ی تحقیقات مجریان قانون به کجا می انجامد و یقیناً مزدوران غربی دلسوز مردم دیار دلیران نخواهند بود.


وی تاکید کرد: هیچگاه با برخی کارها که به نام گشت ارشاد انجام شده موافق نبوده و نیستیم ولی در جریان مرگ بانوی امینی می بایست محتاط عمل کرد که عامل گرگ های خونخوار خارجی و جیره خورهای ذلیل داخلی نشویم.


سوادکوهی با اشاره به واکنش استکبار جهانی و ایادی آنان نسبت به مرگ مهسا امینی تأکید کرد: عجیب است امروز تحریم کنندگان مردم سرزمین ایران، خود را مدافع خون این بانوی مرحومه می دانند، در حالی که هزاران بیمار سرطانی با تاکید امریکا و تحریک عمال مزدور رسانه ای شان مسبب آن شده اند که بیماران ما از تحریم های ظالمانه ی آنان در مرگ تدریجی دست و پا بزنند و حال امروز از سوی دیگر با چنین سیاست کثیفی برای این بانوی جامه می درند و اشک تمساح می ریزند.


وی در خاتمه خطاب به جوانان ساده لوحی که تحت تأثیر شبکه های معاند قرار گرفته اند گفت: خود را در آتش فتنه نسوزانید و به آغوش ولایت برگردید، چرا که جز رهبری عزیز کسی دلسوزتان نخواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار