صالحی‌زاده؛

در این شهر چه خبر است؟!

راه شلمچه- علی صالحی‌زاده؛ 

خبر اول: صندلی اتوبوس‌های پایتخت فروشی می‌شود. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران: یکی از راهکارها امکان خرید صندلی برای مسیرهای خاص توسط مسافر است که این سیستم DRT نام دارد.امیدواریم این سیستم در آذرماه راه‌اندازی شود،خرید صندلی و رزرو آن سبب می‌شود تا متوجه شویم میزان تقاضا در یک مسیر چه تعداد است و بر همان اساس اتوبوس به تعداد مناسب در زمان خاص پیش‌بینی کنیم.

خبر دوم بر ضد خبر اول: استاندار تهران: فروش صندلی‌های شرکت واحد اتوبوسرانی غیرقانونی است و با متخلفین بر اساس قانون به شدت برخورد می‌شود.

خبر سوم باز هم بر ضد خبر اول: سخنگوی شورای شهر تهران: شورا مجوزی برای فروش صندلی های اتوبوس نداده است.

و سرانجام خبر چهارم : حناچی شهردار تهران در توئیتی نوشت: خبر و بحث های جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد!

نتیجه بحث: مردم از این بازیهای کی بود؟ کی بود؟ من نبودم ! مسئولان خسته اند و نگران اینند که دوباره قرار است داستان بنزین برای خرید صندلی های اتوبوس های شهری تَکرار شود؛  اول انکار، سپس افزایش قیمت آن هم به طور شبانه و آنی!

یعنی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی از باد هوا این طرح را رسانه ای کرد؟! شهرداری پایتخت تا این اندازه یله و رها است؟! یا در پس این اعلام ها و تکذیب ها ، تصمیم دیگری نهفته است؟! آیا اعلام این طرح در راستای همان سیاست و تفکری است که قائل است که باید هزینه زندگی در تهران افزایش پیدا کند؟! آیا با این پیشینه می شود به تکذیبیه های مسئولان شهرداری و استانداری اطمینانی کرد؟!

مسئولان؛ واقعاً در این شهر و کشور زندگی می کنند؟! هنوز مضرات مدیریت لیبرالی و شکاف طبقاتی را در جامعه درک نکرده اند یا خود را به آن کوچه زده اند؟! چه چیزی را تست می کنند؟! میزان تحمل فشار سوء مدیریتتان را بر مردم؟! با روان مردم بازی نکنید! ارائه این طرح ها نشان از دوری مسئولان با مردم است و این خطری است که مسئولان گوششان بدان بدهکار نیست.

بیش از این به میزان اعتبارتان در نزد مردم لطمه وارد نکنید! اتوبوس ها را غنی و فقیری نکنید

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار