درآمد حاصل از برداشت ذخایر معادن سنگ در منطقه گردشگری تویه دروار چه می شود؟!

شعبان وفایی نژاد کارشناس امور رسانه در جدیدترین اظهارات خود پیرامون عدم توجه به عمران و آبادانی و همچنین خدمات رسانی به منطقه خوش آب و هوا و گردشگری تویه دروار گفت: طی سالیان اخیر برداشت های فراوانی توسط عده ای از افراد خاص و پیمانکاران مشخص از ذخایر معدنی در تویه دروار شده است.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد کارشناس امور رسانه در جدیدترین اظهارات خود پیرامون عدم توجه به عمران و آبادانی و همچنین خدمات رسانی به منطقه خوش آب و هوا و گردشگری تویه دروار گفت: طی سالیان اخیر برداشت های فراوانی توسط عده ای از افراد خاص و پیمانکاران مشخص از ذخایر معدنی در تویه دروار شده است. 


وی افزود: بسیاری از ذخایر کوه ها در مجاورت تویه دروار روزانه با تعداد صدها کامیون جابجا می شود؛ این امر موجب صدمات بسیاری در مسیر جاده ها شده که با سهل انگاری و بی توجهی مسئولین روبرو هستیم.



وفایی نژاد یادآور شد: برابر قانون می بایست درصدی از سود درآمد حاصل از این برداشت ها صرف عمران و آبادانی منطقه شود که تا کنون این امر میسر نگردیده است؛ بنام گردشگری، تمامی باغات این منطقه به یغما رفته، آب تویه دروار که به مناطقی نظیر امیرآباد، دامغان و... در حال انتقال است، فاقد سیستم کانال کشتی بوده و اگر در این منطقه با مطالعات و کارشناسی دقیق، سد ایجاد شود از هدر رفت منابع آبی جلوگیری خواهد شد.



شعبان وفایی نژاد خاطر نشان کرد: بنده‌ با صراحت اعلام می نمایم که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هیچ عملکرد قابل توجهی بمنظور آبادانی تویه دروار از سوی هیچ نهادی صورت نگرفته است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار