دروغی که اصلاح‌طلبان به رسایی نسبت داده بودند را هاشمی‌طبا تکرار کرد!

یقینا دروغی که اطلاح‌طلبان به همین سادگی به خورد مخاطبان داده‌ بودند و دور از اخلاق و آزادمنشی و آزاداندیشی عمل کردند، جای تأسف دارد افرادی چون هاشمی‌طبا چطور آن را تکرار می‌کنند؟!

به گزارش راه شلمچه، سال گذشته رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب ویدئویی را به خورد مخاطبان داده‌اند که حجت‌الاسلام حمید رسایی گفت مشارکت پایین مردم در انتخابات به نفع اصولگرایان خواهد بود.

اما از آنجایی‌که سابقه رسانه‌های زنجیره‌ای و اجاره‌ای اصلاح‌طلب نشان می‌دهد این جماعت برای بدست آوردن قدرت و یا پیروزی در انتخابات از هر ابزاری و یا دروغی دریغ نمی‌کنند، بخشی از ویدئویی که رسایی در باره طرز تفکر مرحوم هاشمی‌رفسنجانی را توضیح می‌دادند را بریده و به رسایی پیوند داده‌اند و با دروغ و دغل، مقاله و یادداشت نوشته و تیترهای ریز و درشت می زنند که ایهاالناس کجایید که رسایی هم می‌گوید مشارکت را پایین بیاورید تا اصلاح‌طلبان در انتخابات رأی نیاورند!

اینکه یک رسانه‌ای بداخلاقی می‌کند و رسانه‌های زنجیره‌ای همسو آن دروغ را با لجن پراکنی به خورد مخاطبان می‌دهند تکلیف‌شان مشخص است اما جای تأسف دارد افرادی مانند هاشمی‌طبا که پس از بارها روشنگری از سوی حجت‌الاسلام رسایی با مصاحبه در رسانه‌ها و همچنین پخش کامل ویدئوی اصلی آیا این مدعیان آزاد اندیشی نمی دانند رسایی طرز فکر هاشمی را مطرح و سپس نقد می کند؟ 

سید مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌و‌گو با روزنامه آرمان ملی(31 تیر 99) برای اطلاع از برنامه اصلاح‌طلبان به‌منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: «اصولگراها در پی این بودند که مشارکت در انتخابات را پایین بیاورند که خودشان پیروز میدان شوند. موفق هم شدند. آقای حمید رسایی هم گفته بود که مشارکت را پایین بیاورید. مشارکت هم پایین آمد.»

امروزه دایره اطلاعات آنقدر در فضای مجازی در اختیار مردم قرار دارد که با جستجوی ساده در گوگل و با همان گوشی که در دست جناب هاشمی‌طبا قرار دارد می‌شود رصد کرد که اصل ماجرا چه بوده‌است مگر اینکه هاشمی‌طبا هنوز در دهه 50 و 60 سیر می‌کند!

 

فیلم کامل سخنان رسایی درباره میزان مشارکت در انتخابات




اگر خوشت اومد لایک کن
7
0
احمد علیزاده ۲ مرداد ۱۳۹۹
حاج آقا رسایی عزیز بنده چند بار با دقت آن ویدیوی اصلی را دیدم و حتی ویدیوی تقطیع شده را هم دیدم کار سختی نیست هاشمی طبایی که بالای سه ده از عمر انقلاب گذشته بود کاندید شده و سرود فرزندان ایرانیم را خواند شاید هنوز بزرگ نشده وگرنه درعصر اینترنت با دوتا دکمه به واقعیت میرسه این جماعت افسادطلب برای در قدرت ماندن ازهیچ کوشش که چه عرض کنم خیانتی نسبت به ملت و میهن دریغ نخواهند کردنخواهند کرد ازخدا هم نمی ترسند و راحت هرکه را سر راه خود احساس کنن خراب میکنن براحتی آب خوردن تهمت میزنن هاشمی طبایی که الان باید جای پدربزرگ ایرانی باشد هنوز در نقشکودکان خود را معرفی میکرد اینا دست هر...
پاسخ
آخرین اخبار