درگیری در مسابقات کشتی بابل که ختم به خیر شد!

مربی نام آشنا و صاحب باشگاه کشتی مالک اشتر بابل از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست نسبت به تغییر رئیس ورزش و جوانان این شهرستان شتاب کندکه خدا رحم کرد خون‌ریزی بزرگی روز جمعه در بابل روی نداد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، محمود حسن‌نیا قهرمان پیشین کشتی جهان و مربی نام آشنای کشتی ایران پس از اتفاق ناخوشایند و درگیری روز جمعه(8بهمن) در مسابقات کشتی جوانان بابل، گفت: درگیری، چاقوکشی، فحاشی که دیروز در این مسابقات روی داده تیر خلاصی بود که بر پیکر بی جان کشتی بابل وارد شد. 

وی مقصر اصلی را در ناتوانی مدیریت ورزش بابل و عدم تصمیم‌گیری مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در جابجایی مدیر ورزش بابل دانست و گفت: خدا رحم کرد که خون‌ریزی بزرگی روی نداده و باید آقای رنگرز تصمیم فوری بگیرند.

حسن‌نیا ادامه داد: با هیچ کسی نزاع شخصی ندارم و سابقه بنده و موضوعاتی بیان کردم  نشان می‌دهد که دغدغه‌ای جز دفاع از ورزش و به ویژه کشتی که به آن تعلق فکری داشته و منافع کشتی و توسعه کشتی شهرستان ندارم.


 مالک باشگاه کشتی ماک اشتر خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که تاکنون دهها یادداشت از زمان انتصاب وی نوشته، اظهار داشت: این‌که مطالبم را مطالعه کرده یا نکرده و یا دستوری داده یا نداده را لزومی برای ادامه نوشته‌هایم نمی‌بینم و دِین و وظیفه‌ای که دارم را انجام می‌دهم و به امید خدا در این مسیر تعللی نخواهم کرد.


وی با تأکید بر حفظ و نگهداری مدیران ضعیف و ناکارآمد شهرستان بر خلاف دستورات و نظرات صریح رییس جمهور محترم دانسته و از حسن رنگرز خواست نباید تحت تاثیر فشار و لابی جریانات سیاسی و عوامل دیگر قرار گیرد که باعث تعویق تغییرات شود. 

این مربی قهرمان ساز کشتی در پایان با بیان اینکه متولی ورزش مازندران باید به فوریت تصمیم بگیرد، گفت: برای این‌که ورزش بابل نفسی بکشد و مجاری تنفسی ورزش شهرستان باز شود و در دوره مدیریت اقای رنگرز برای بابل اتفاقی رقم بخورد نسبت به تغییر رئیس ورزش و جوانان  تصمیم بگیرید که زمان به نفع هیچ کس نیست.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار