دست ارباب آمریکا بر سرمان باشد بهتر از روسیه است!

نماینده پر حاشیه مردم بیجار در مجلس ششم در نامه‌ای خود را به جناح بی بصیرت‌تان به آیت‌الله رئیسی معرفی کرد،  نوشت: اگر قرار است دست اربابی بر سرمان باشد دست آمریکا پربارتر از روسیه است.

به گزارش راه شلمچه، محمد محمدرضایی نماینده دوره ششم مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خطاب به آیت‌الله رئیسی نوشت:

عالی‌جناب سید محمد ابراهیم رئیسی
با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرار رسیدن عید باستانی ایرانیان
بر « نمایش » تلویزیونی که به مناسبت تحویل سال جدید در مسجد جامع خرمشهر اجرا نمودید نیم نگاهی داشتم. از آنجایی که جزو جناح بی بصیرتان هستم، این‌گونه برداشت نمودم؛ در عمل و گفتار به گونه‌ای عمل کردید که  شد اذهان ایثارگران از جزئیات حمله نظامی ارتش روسی صدام  به سرزمینمان دور ماند.
آقای دکتر رئیسی آنان که سابقه‌ای در انقلاب و سوادی بیشتر از من و شما دارند نیک می‌دانند، روس‌ها از دوران جنگ سردشان با ایالات متحده آمریکا بسترساز تهاجم ارتش بعث به ایران به عنوان ژاندارم خاور میانه بوده‌اند.
مگر غیر از این است، تضعیف ارتش قدرتمند ایران و سودای انحلال آن، سیاست روس‌ها و شعار احزاب چپ در اوایل پیروزی انقلاب بود.
کیست که نداند، شورش احزاب چپ وابسته به کرملین در کردستانات و مشغول نمودن چندین لشکر از باقیمانده ارتش در این مناطق جزئی از پازل کمونیست‌ها برای ناکامی انقلاب با ماهیت مذهبی در ایران قرار داشت.
درگیر کردن بقایای نیروهای مسلح ما به جنگ داخلی با گروههای اپوزیسیون وابسته به بلوک شرق از مارکسیست‌ها تا مائوئیست‌ها و ایجاد خلا نظامی در جبهه جنوب برای یورش ارتش صدام، استراتژی چه سازمانی غیر از کا- گ- ب می توانست باشد؟
از تحریکات احزاب « داس، چکشی» برای اشغال سفارت آمریکا در ایران و رودرو نمودن نظام نوپای ما با ابرقدرت آمریکا و غرب که چهاردهه است، روس‌ها منفعت تحریم ناشی از آن را تحصیل می کنند فاکتور می گیرم.
بیان داشتید؛ سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. آیا روس‌ها با ما بیگانه‌ترند یا آمریکایی‌هایی که شر صدام را در عراق و شر طالبان را در افغانستان از سر حکومت ما کوتاه کردند!
اگر مذاکره و دیپلماسی فعال را برای کشور مفید می‌دانید، چرا مذاکرات دولت‌های پیشین با غرب را خیانت به آرمان‌های شهدا و آن را فعل حرام قلمداد و مذاکره کنندگان تهدید به خفگی در استخر فرح می‌شدند!
اکنون مذاکره حلال و مذاکره کنندگان جزو معصومین می‌باشند! بعید نیست فردا آزادسازی منابع مالی کشورمان از جمله استرداد بیعانه خرید تانک‌های چیفتن و فانتوم‌های اف ۱۴ ارتش شاهنشاهی و سپرده‌های بانکی حکومت پهلوی را ناشی از امداد غیبی و الطاف خفیه الهی به دولت خویش تفسیر و به خورد دیگران دهید.
به تعامل و تجارت با همسایگان پرداخته‌اید. اگر چنین است، چرا به جای اسرائیل، اربیل در عراق و آرامکو در عربستان هدف موشک و پهباد قرار می گیرند. آیا برد موشک‌ها به حیفا نمی‌رسد یا روس‌ها نیز چون آمریکایی‌ها امنیت اسرائیل را در برابر ایران تضمین کرده‌اند. الباقی جنگ زرگری است!
تناقضات میدانی و دیپلماسی را چگونه توجیه می‌فرمایید! آیا گشودن جبهه‌ها و چالش‌های جدید علیه غرب با مایه گذاشتن از سرمایه‌های ایران همراستا با سیاست کرملین در قبال کاخ سفید در آستانه جنگ اوکراین نیست؟
نوروز را نماد صلح و آرامش معرفی کرده‌اید. اگر به گفته‌های خود ایمان دارید و محض عوام‌فریبی چنین سخنانی بر زبان نمی‌آورید، چرا تهاجم گسترده و موشک باران مردم  اوکراین توسط ارتش روس که تداعی کننده تهاجم ارتش روسی صدام به ایران است را محکوم نمی‌کنید؟
لطفاً با آن سطح معلومات به شعور خانواده گرانقدر شهدا که متوجه هستند خون عزیزانشان در سایه سیاست‌های کرملین با تجهیزات روسی بر زمین جاری شده است توهین نکنید و آدرس غلط ندهید.
اگر روسیه را شریک استراتژیکی مورد وثوقی می‌دانید چرا از نزدیک به شش هزار بمب و کلاهک هسته‌ای که در اختیار دارد یک دانه از آنها را به جای آن قرآن خطی به ما روا نداشت. همان‌گونه که آمریکا به اسرائیل روا دید؟
اگر قرار است دست اربابی بر سرمان باشد فکر نمی‌کنید دست آمریکا پربارتر از روسیه باشد.
حل معضل تورم با دلار میسر است نه با روبل.
زیاده عرضی نیست جز تقدیم تنها کفشی که در ستیز با فساد برایم باقی مانده

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار