هشدار جدی رئیسی به آمریکا؛ پشیمانتان می‌کنیم

رئیس جمهور در جمع مردم غیور کرمانشاه گفت: این پیام را همه خبرنگاران به همه جهان مخابره کنند که ایران اسلامی امروز از همه زمان‌ها قوی‌تر و آمریکا از همیشه ضعیف‌تر است.

به گزارش راه شلمچه، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه به منظور برگزاری بیست‌وهشتمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی‌فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان کرمانشاه شد.


رئیس‌جمهور در جریان این سفر، در دیدار آحاد مختلف مردم استان در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه نرخ رشد نقدینگی به کمترین حد خود در ۱۶ ماه اخیر رسیده است، اظهار داشت: روند خلق پول بانک‌ها کاهشی شده و اینها همه نشانه‌های آن است که علاوه‌بر اصلاح برخی از ساختارهای نادرست اقتصادی، گام‌هایی در جهت توسعه زیرساخت‌ها در حال برداشته شدن است که ان‌شاءالله آثارش در زندگی مردم آشکار خواهد شد.

برخی کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی از غرب و آمریکا به منطقه هستند
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متأسفانه برخی از کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی و تروریسم از غرب و ایالات متحده به منطقه هستند، گفت: اجازه دهید در جمع مردم غیور و مقاوم کرمانشاه به آمریکایی‌ها و متحدان آنها در منطقه بگویم که ملت بزرگ ایران هیچ‌گونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی‌پذیرد و هرگونه خطایی در این منطقه با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای مواجه خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی افزود: آمریکایی‌ها و متحدان منطقه‌ای‌اش بدانند که ملت‌های مسلمان منطقه از روابط تحقیرآمیز دولت‌های خود با آمریکایی‌ها که موجب غارت منابع آنها می‌شود، سخت بیزارند.


رئیس‌جمهور قدرت نظامی، توانایی‌ها و اقتدار ایران در منطقه را امنیت‌ساز دانست و تاکید کرد: دخالت بیگانگان و آمریکایی‌ها در منطقه جز ایجاد بحران و ناامنی نتیجه دیگری ندارد.


ایران اسلامی امروز از همه زمان‌ها قوی‌تر و آمریکا از همیشه ضعیف‌تر است
دکتر رئیسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بداند که نباید در این منطقه چشم طمع به هیچ کجا داشته باشد، اظهار داشت: برقراری ارتباط و عادی‌‌سازی روابط، به هیچ وجه برای رژیم صهیونیستی امنیت‌ساز نخواهد بود. این پیام را همه خبرنگاران به همه جهان مخابره کنند که ایران اسلامی امروز از همه زمان‌ها قوی‌تر و آمریکا از همیشه ضعیف‌تر است.
وی با اشاره به اعلام رسمی آمریکایی‌ها مبنی بر شکست مفتضحانه فشار حداکثری به جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شما ما را با تحریم‌ها و تهدیدها آزمودید، چرا امر تجربه شده را دوباره می‌آزمایید؟




اگر خوشت اومد لایک کن
0