شفاف‌سازی شهردار ساری در شصتمین جلسه علنی شورای شهر:

دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد

شهردار ساری گفت: در ماه‌های آتی شاهد عملکرد مدیران جوان و جدید شهرداری در مرکز استان خواهید بود بطوریکه معتقدیم مدیران جوان مان مدیران باتجربه‌ای هستند و روزهای خوبی برای شهروندان رقم خواهند زد...

مهندس عباس رجبی شهردار ساری در شصتمین جلسه علنی شورای شهر گفت: بعضی آقایان بدون هیچ سابقه مدیریتی ادعای مدیریت در شهر یا استان را دارند.


به گزارش راه شلمچه، وی افزود: خوشحالم که حضورم در شهرداری سبب شده است بسیاری از مشکلات مردم حل شود تمام مواردی که در جلسه امروز اشاره شده، در دوره گذشته صورت گرفته‌ و هیچ کدام در دوره جدید مدیریتی نبوده ‌است و جلوی بسیاری از اقدامات غیرقانونی را گرفتیم و با هیچ کس در سیستم اداری تعارف نداریم‌.


رجبی با بیان اینکه دست افراد دزد و دلال را از شهرداری قطع خواهیم کرد، تصریح کرد: انتقادات باید منصفانه باشد؛ در انتخاب مدیران شهرداری مشورت هایی با افراد گوناگون صورت گرفته است و در این راستا معتقدیم از توانمندی جوانان به بهترین نحو استفاده کنیم.


شهردار ساری گفت: در ماه‌های آتی شاهد عملکرد مدیران جوان و جدید شهرداری در مرکز استان خواهید بود بطوریکه معتقدیم مدیران جوان مان مدیران باتجربه‌ای هستند و روزهای خوبی برای شهروندان رقم خواهند زد.


رجبی یادآور شد: در سیزده مسئولیتی که در مجموعه مدیریت شهری سابقه فعالیت داشتم کسی نمی‌تواند بگوید رجبی توهین و یا فحاشی کرده است اما دوستان در برابر توهین فحاشی برخی آقایان به همکارانمان در گذشته صورت گرفته بود فقط می‌خندیدند که آقای نقیبی می‌تواند در این مورد شهادت بدهند.


مهندس رجبی خاطر نشان کرد: اعلام بدهی شهرداری جزو وظایف مدیریتی بنده است و مطمئناً بعد از بنده هم این روال ادامه خواهد داشت براساس قانون و نامه دفتر امور شهری استانداری مازندران به شهرداری‌ها، ملاک برای انتصاب افراد در مناصب مدیریت میانی وضعیت استخدامی قرار داد معین است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به حمایت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد امور مدیریت شهری نیازمندیم و نظارت اعضای شورای شهر می تواند در توسعه اهداف مثمر ثمر باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار