دستور اژه‌ای برای پیشگیری جرایم انتخاباتی در فضای مجازی

رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور دستور داد تا نسبت به برگزاری مستمر جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه به دادستان کل کشور دستور داد تا نسبت به برگزاری مستمر جلسات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اهتمام داشته باشند و در همین راستا، ضمن اطلاع‌رسانی‌های مُکفی به مردم و توجیه بخش‌های انتظامی و اطلاعاتی، تمهیدات پیشگیرانه‌ای به ویژه در حوزه فضای مجازی و جرایم و تخلفاتی که از این ناحیه در فرآیند انتخابات ایجاد می‌شود، اتخاذ کنند.

وی افزود: توجه داشته باشید که مقوله فوق‌الذکر حواشی زیادی به دنبال دارد و چنانچه در قبال آن، تمهیدات پیشگیرانه اتخاذ نشود، با پرونده‌های زیادی در این خصوص مواجه می‌شویم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین «موحدی آزاد» دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا درخصوص برگزاری مستمر جلسات ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی طی هفته‌های گذشته دو جلسه تشکیل داده و جلسه سوم این ستاد نیز قرار است ۲۳ آبان برگزار شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار