دعوت دکتر سید احمد شجاعی کیاسری از آحاد مردم برای شرکت فعالانه در انتخابات

مخالفان معاند همچون سازمان های تروریستی و سایر گروههای جدایی طلب و ضد دین و مذهب امروز فریاد می زنند و التماس می کنند تا مردم رأی ندهند، پس هوشیار باشیم و رأی بدهیم.

به گزارش راه شلمچه، دکتر سید احمد شجاعی کیاسری فرزند ارشد مرحوم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده فقید و اسبق مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پرمضمون، از آحاد مردم برای شرکت فعالانه و پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد؛ در متن پیام ایشان آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ لا تَقْفُ ما لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ وَ الْفُؤادَ كُلُّ أُولئِكَ كانَ عَنْهُ مَسْؤُلًا «36»

و از آنچه به آن علم ندارى پيروى مكن، چون گوش و چشم و دل، همه‌ى اينها مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.


مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورد، حقیر فرزند شما، سید احمد شجاعی از بیت مرحوم حضرت آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری ( ره ) به عنوان کسی که چهار دهه در سیاست و اقتصاد تجربه آموزی نموده ام شما را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت می کنم؛ تنها 6 دلیل خود را برای ضروریت رأی دادن خدمت شما تقدیم می نمایم:




1- هرآنچه کشورهای زیاده خواه و استعمارگر اصرار دارند بر انجام آن، بدانید و شک نکنید که خلاف آن عمل نمائید؛ اکنون آنها با تمام وجود از شما می خواهند رأی ندهید و شما باید حتما رأی بدهید تا مقصد و غرض دشمنان حاصل نشود؛ آنها خیر شما را نمی خواهند، آنها دنبال چپاول و منفعت خود هستند.


2- مخالفان معاند همچون سازمان های تروریستی و سایر گروههای جدایی طلب و ضد دین و مذهب امروز فریاد می زنند و التماس می کنند تا مردم رأی ندهند، پس هوشیار باشیم و رأی بدهیم.


3- کشورهای زیاده خواه مانند آمریکا به طور مصنوعی سعی می کنند اقتصاد ملت ایران را به وسیله تحریم های ظالمانه دچار مشکل کنند و بعد در مقام دلسوزی می گویند رأی ندهید در حالی که اگر دست های کثیف و آلوده خود را از سر اقتصاد ما بردارند گشایش های زیادی در زندگی مردم رخ  می دهد.


4- آن دسته از مردم که به هر دلیل رأی ندهند بدانند دیگر برادران و خواهرانی هستند که رأی می دهند و در نتیجه نماینده ای انتخاب می شود؛ آن وقت هرچه گله دارید از خود کنید چرا که شما اگر با حضور آگاهانه همچون دیگر مردم خرد جمعی را تکمیل و تقویت نمایید و به افراد اصلح و پاکدست و خدمتگزار وانقلابی و عالم و شجاع رأی دهید به یقین شاهد بسیاری از گشایش ها خواهید بود؛ حتما همینطور است باذن الله؛ جهت روشن شدن افکار عمومی عرض می کنم فقط کافی است بدانید یک نماینده خوب می تواند با هوشیاری و مهارت، بودجه های حداکثری را بر اساس اسناد بالادستی نظام برای منطقه جذب نماید و درد بیکاری را تا حدود زیادی رفع نماید.


5- اگر با تعداد زیاد پای صندوق رأی حاضر شوید یقیاً سیاستگذاران اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در برنامه ریزی ها، نگاهشان بیشتر متوجه اهمیت و نیازهای منطقه شما می شود و نمایندگان آتی شما هر چه با رأی بالاتر وارد مجلس شوند قدرت پیگیری امورتان را بهتر به دست می آورند.


6- چاره عبور از مشکلات در رأی ندادن نیست؛ چاره در آگاهانه رأی دادن است؛ اگر دلیل رأی تنها بر اساس تبلیغات یا سفره های رنگین و قول و قرارهای بی پایه باشد، بله اینها به مصداق همان آیه شریفه ابتدای متن، تصمیم اشتباه است و ما مسئولیم.


با احترام به همه زن و مرد، پیر و جوان، ساکن روستا و شهر، از شما می خوام همت کنید برای حضور پرتعداد و رأی دادن صحیح و آگاهانه.


با تقدیم احترام؛ سید احمد شجاعی کیاسری، اقتصاد دان در حوزه فقرزدایی و برنامه ریزی اقتصادی



اگر خوشت اومد لایک کن
0