دهه ی غدیر، یادگار ماندگار مرحوم علامه نظری خادم الشریعه

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی محقق جوان شیعه، بنیانگذار دهه فرخنده غدیر را مرحوم آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه قدس سره دانست. 

به گزارش راه شلمچه، همزمان با آغاز جشن جهانی دهه فرخنده غدیر، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه که دهها جلد اثر وزین علمی از وی منتشر و کتاب فاخر اتمام حجّت این محقق جوان در حقانيت امیر غدیر مورد توجه مفتی های اهل تسنن در کشورهای مختلف قرار گرفته است، در یادداشتی کوتاه در اهمیت دهه ی فرخنده ی غدیر، یاد و نام استاد بزرگش، بنیانگذار دهه فرخنده غدیر، مرحوم آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه قدس سره را گرامی داشت.

 متن این یادداشت بدین شرح می باشد.
دهه ی غدیر مرهمی است بر زخم های هزار و چهارصد ساله ی غربت ولی خدا که مرحوم علامه ی نظری خادم الشریعه قدس سره با چه خون دل هایی آنرا به دنیا معرفی نمود که امروزه بسان دانشگاه عظیمی است که آرزوی دیرین رسول خاتم در تثبیت وحدت امت بر محور قرآن و عترت را تحقق بخشید و بدعت ها و شرارت‌های سقیفه سازان و سقیفه پردازان را با نشر حقایق شیعی خنثی و پروژه ی ننگین و کینه توزانه ی صحیفه ی ملعونه را رسوا و اسلام حقیقی را به جهان معرفی کرد.
دهه ی غدیر ساحل نجاتی است برای آنان که در طوفان فتنه‌های آخرالزمان متلاطم و سرگردانند. در روزگاری که چشمها نگران و قلب ها هراسان از ویرانی ها، بیماری ها و بی رحمی ها است، دهه ی غدیر پناهگاه امنی است تا غبار از دل بزداییم و در حصن حصین بزرگ وارث غدیر سکنی گزینیم. (مَن تَمَسَّكَ بِنا لَحِقَ ، مَن تَخَلَّفَ عَنْ غَرِقَ).

وی در ادامه در تشریح بنیان دهه ی فرخنده غدیر از مازندران با اشاره به امتداد و احیای این سنت حسنه در بیت علم و فقاهت خادم الشریعه، از خدمات ارزشمند خلف صالح مرحوم علامه نظری خادم الشریعه قدس سره، فقیه عالیقدر، دانشمند محقّق، فخرالعلماء، حضرت آیت الله حاج شیخ شرف الدین نظری خادم الشریعه دام ظله العالی و همچنین از تلاش های بی وقفه ی ریاست محترم دهه غدیر کشور، قوام الدین، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود نظری خادم الشریعه دام عزه تشکر و تلألوی خورشید درخشان خاندان خادم الشریعه و امتداد آن در احیای شعائر الله و دفاع از کیان مذهب در دهکده ی جهانیِ امروز را ستود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار