نماینده ساری:

دولت انقلابی یعنی توجه مردم و لاغیر

علی بابایی کارنامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر نیرو خواستار تعیین تکلیف سد فینسک طبق دستورات رؤسای جمهور و مجلس شد و عنوان کرد: نقش مهم کارگران کشور رهبری فرمود کارگران امروز ثابت کردند در کنار نظام و انقلاب هستند پس به معیشت آنها توجه شود که ثابت کرده اند از خواص با بصیرت بهتر می فهمند.

به راه شلمچه، علی بابایی کارنامی در نشست علنی صبح امروز(چهارشنبه، 20 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 42 سال اخیر همواره به عناوین مختلف از سوی دشمنان خارجی و ایادی آنها در منطقه و سرسپردگان آنها در داخل مورد تهدید قرار گرفته اما به فضل الهی، رهبری امام راحل(ره)، جانشین برحق ایشان و جانفشانی و ایثارگری ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل این تهدیدات همواره سرافراز و پیروز بوده است.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حادثه درگذشت دختر جوان ایرانی همه ما را متأثر و متألم کرده و موجی از غم و اندوه بر دل ها نشاند، گفت: این غم و اندوه ها موجب اعتراضات و اعتراضات نیز موجب اغتشاشات شد و بی تردید در هنگامه آشوب و بی ثباتی، جریانات خارجی با دمیدن در آتش اعتراضات و جهت دهی مطلوب خود می پردازند.


وی افزود: دولتمردان دولت های غربی با آمریکا و اروپا و برخی زمامداران تحت حمایت آنها به بیان مطالبی بی ربط پرداخته و به صورت علنی از اغتشاشات همه جانبه حمایت همه جانبه کردند و با تمام قوای رسانه ای اقتصادی و سیاسی خود وارد میدان شدند و تنها به مقصود خود یعنی تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند و از هر تنشی در ایران خوشحال شده و از آنها حمایت می کنند.

بابایی کارنامی در ادامه با بیان اینکه دشمنان سالیان سال با تحریم های بی رحمانه و ضدحقوق بشری خود سفره مردم را هدف قرار داده و حتی به کودکان مبتلا به بیماری های صعب العلاج هم رحم نکرده و تحریم های دارویی کردند تا ملت را مقابل دولت قرار دهند، عنوان کرد: حال با وقاحت تمام با مرگ دختر ایرانی قصد بر هم زدن امنیت ایران را دارند. همانگونه که رهبری فرمودند این کارها نشان دهنده باطن دشمنان ماست؛ آن دشمنی که در اظهارات دیپلماسی می گوید قصد تهاجم به ایران را نداریم. قصد تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را نداریم و با شما دشمنی نداریم و با ملت ایران موافقیم اما باطن آن چیزی است که مشاهده می کنید. باطن آنها توطئه و ایجاد اغتشاش و نابود کردن امنیت کشور و تحریک هیجان کسانی است که ممکن است با این هیجان وسط خیابان بیایند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران اضافه کرد: آنها صرفا با جمهوری اسلامی ایران موافق نیستند بلکه با ایران اسلامی مقتدر و توانمند مخالف هستند و با ایران مستقل مخالف هستند. امنیت ایران اسلامی و ملت ایران همواره در اولویت اصلی نظام قرار داشته و با تقدیم هزاران شهید دوران دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و در رأس آنها سردار پرافتخار مبارزه با تروریسم جهانی سردار سلیمانی این امنیت را در جهان به منصه ظهور رسانده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تضعیف حاکمیت، تضعیف امنیت است، اظهار کرد: تهییج دانشگاه ها، جوانان و سوءاستفاده از عواطف و احساسات پاک آنها، هدف برنامه ریزی شده آمریکا و ایادی آنها به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی است که باید در برابر آ هوشیار بوده و یکپارچه و متحد ایستادگی شود.

بابایی کارنامی در ادامه با بیان اینکه برخی خواص که بصیرت سیاسی دارند باید با اعلام مواضع اصولی باعث ایجاد آرامش شوند، تأکید کرد: برقراری آرامش وظیفه مسئولان و خواص است همچنین عده دیگری از خواص نباید با ابراز سخنان نسنجیده موجب تنش آفرینی در جامعه شوند که این امر مستلزم شناخت کافی و بصیرت سیاسی خواص و توجه کافی به مشکلات مردم اعم از بیکاری جوانان است.

نماینده مردم ساری در مجلس در ادامه با اشاره به برخی مسائل حوزه انتخابیه خطاب به ساداتی نژاد گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مورد مشکلات مرتبط با شالیکاران و باغداران این منطقه که قطب شالیکاری و باغداری کشور است درباره خرید تضمینی محصولات این کشاورزان چه اقداماتی کرده است.



وی خطاب به رستم قاسمی افزود: احداث جاده های منطقه کی تمام می شود.

بابایی کارنامی خطاب به وزیر نیرو خواستار تعیین تکلیف سد فینسک طبق دستورات رؤسای جمهور و مجلس شد و عنوان کرد: نقش مهم کارگران کشور رهبری فرمود کارگران امروز ثابت کردند در کنار نظام و انقلاب هستند پس به معیشت آنها توجه شود که ثابت کرده اند از خواص با بصیرت بهتر می فهمند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه از دولت انقلابی می خواهم در اسرع وقت نسبت به متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و کارکنان دولت در جهت کاهش قدرت خرید آنها کمک کند، خاطرنشان کرد: مجلس ثابت کرده در کنار مردم است. دولت انقلابی یعنی توجه مردم و لاغیر لذا همه ما باید ثابت کنیم این روزها در کنار مردم هستیم و مردم تحت زعامت رهبری معظم انقلاب راه خود را ادامه می دهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار