دیدار با خانواده شهید مدافع حرم کربلایی مهدی شکوری

به مناسبت روز شهدای مدافع حرم واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس با همکاری انجمن دوستداران کتاب مهر و موسسه مردم نهاد کتابخوانان نو اندیش جرجان درمنزل پدر شهید حضور یافته و با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

به گزارش راه شلمچه، در این دیدار کودکان و نوجوانانی از خانواده ایثارگران و انجمن دوستداران کتاب مهر حضور داشته و به شعر خوانی در وصف ائمه اطهار پرداختند.

 محمود موحدی راد مسئول واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم گفت: گنبد کاووس 3 شهید والامقام را در راه دفاع از حریم ولایت تقدیم نموده و کربلایی مهدی شکوری تنها شهید بسیجی استان گلستان می باشد که در سوریه شهرحلب در دفاع از مردم و حریم آل الله به درجه شهادت نائل آمده است.

در ادامه پدر شهید در خصوص اخلاقیات شهید از دوران کودکی و احترام به پدر و مادر و اهل بیت (ع) برای حاضرین سخن گفت
کرم شکوری برادر شهید نیز در این خصوص گفت: برادرم  مهدی را با" ایستگاه صلواتی" در شهرمان می شناختند او همیشه در خدمت اهل بیت(ع) بود و همیشه از زائران و مهمان های اهل بیت (ع) پذیرایی می کرد.


سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس نیز که از دوستان صمیمی این شهید عزیز می باشد گفت: مهدی شکوری مصداق آن شعر زیباست که مقام معظم رهبری می خواندن«ما مدعیان صف اول بودیم، از آخر صف شهیدان را چیدن» مهدی برای دفاع از حرم بیتاب بود و بالهای خود را کشوده بود که سرنجام در حلب سوریه آسمانی شد و نام خود را دفتر شهدای مدافع حرم اهلبیت به ثبت رساند.


در پایان این دیدار به هریک از کودکان و نوجوانان حاضر از سوی بنیاد شهید و خانواده محترم آن شهید گرامی یک جلد کتاب کبوتر حرم وهدایایی به یادگار تقدیم شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار